search
menu

هتل Lalila Blue Suites Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lalila Blue Suites Marmaris
امکانات و خدمات عمومی هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lalila Blue Suites Marmaris


شهر مارماریس که جزیره ای فوق العاده زیبا و رویایی در کشور ترکیه است، سالانه گردشگران تفریحی زیادی را به خود جذب می کند. شهر دیدنی مارماریس ساحلی خیره کننده، دریای فیروزه ای مدیترانه، جاذبه های تاریخی و امکانات تفریحی کم نظیری دارد که مسافران را از سرتاسر دنیا تشویق می کند تا برنامه سفر خود را به این جزیره زیبای ترکیه آماده کنند. اگر به دنبال هتلی مجلل با امکاناتی عالی در مارماریس هستید، هتل پنج ستاره و مدرن لالیلا بلو سوئیت انتخابی بسیار مناسب است. این هتل موقعیت قرارگیری عالی در جزیره دارد و در کنار ساحل قرار دارد. اگر بلیط هواپیما ترکیه رزرو کنید و به فرودگاه دالامان بروید، در کمتر از یک ساعت و نیم به هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس می رسید که معمولا بیشتر مسافرانی که قصد آمدن به شهر مارماریس را دارند از این فرودگاه استفاده می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس


امکانات فراوان و با کیفیت بالایی در هتل لالیلا بلو سوئیت وجود دارد که اقامتی به یاد ماندنی و خوش را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل دارای لابی وسیع و شیک، رستوران، کافی شاپ، استخر سر پوشیده و استخر رو باز فصلی، استخر کودکان، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان و محوطه ای سرسبز دارد. علاوه بر این موارد اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید و می خواهید کمی ورزش کنید تا روحیه تان عوض شود به باشگاه ورزشی بزرگ هتل بروید و حتما سری هم به اسپا، ماساژ و حمام سنتی هتل بزنید که فرصتی مناسب برای زدودن خستگی های زندگی روزمره و تازه کردن روحیه و انرژی است. از مزیت های خاص هتل Lalila Blue Suites Marmaris، ساحل اختصاصی آن است که امکان استراحت و تفریح در کنار دریا را در همان محل اقامت به شما می دهد. خدماتی که هتل لالیلا بلو سوئیت ارائه می کند شامل این موارد هستند: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات ویژه برای معلولین، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، صندوق امانات، خشکشویی، اتو و لباسشویی. اگر علاقه به گشتن شهر با تور دارید، به بخش تور هتل مراجعه کنید. مسافران زیادی به قصد سفر کاری بلیط هواپیما خارجی رزرو می کنند و در هتل لوکس لالیلا بلو سوئیت اقامت می کنند؛ زیرا این هتل اتاق جلسات و کنفرانس مناسبی دارد و امکان کپی و فکس هم فراهم است. شما با اقامت در این اقامتگاه مدرن و منحصر به فرد، آرامش، شادی و آسودگی را تجربه خواهید کرد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


هتل Lalila Blue Suites Marmaris برای مسافرانی که به دکوراسیون داخلی و تجهیزات عالی و تکنولوژی در اتاق های خود اهمیت می دهند کاملا ایده آل است. در هتل لالیلا بلو سوئیت تعداد ۱۵۰ اتاق متنوع وجود دارد. این اتاق ها بدین ترتیب هستند: ۵ اتاق (swim-up) که حوضچه های کوچکی در بالکن خود دارند، ۴ سوئیت خانوادگی، ۲۰ اتاق تریپل و ۱۲۱ اتاق استاندارد. اتاق ها دارای بالکن هستند که نمای چشم نواز و خیره کننده ای از محوطه، دریا و غروب آفتاب دارند.
داخل اتاق های هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس امکانات فروانی تعبیه شده است تا مهمانان اقامتی راحت و خوش را تجربه کنند. این امکاناتی که از آن حرف می زنیم شامل تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندلی، میز، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی، سشوار و سیستم اطفا حریق است. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می توانید به فضای باز یا مکان مخصوص سیگار کشیدن در این هتل بروید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل شیک و مدرن لالیلا بلو سوئیت مارماریس انواع تفریح ها و سرگرمی ها را می توانید تجربه کنید و به نحوی محو غنی بودن امکانات این هتل شوید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. در ساحل اختصاصی این هتل به تماشای دریای آبی بپردازید و روی صندلی های راحتی در ساحل استراحت کنید. همچنین در استخرهای هتل شنا کنید و اوقاتی خوش داشته باشید و از بابت سرگرمی کودکان خود هم در زمین بازی خیالتان راحت باشد. از اتاق بازی هتل استفاده کنید، و اگر علاقه مند به کتاب خواندن و تمرکز کردن هستید به کتابخانه بروید. حتی می توانید از هتل Lalila Blue Suites Marmaris دوچرخه اجاره کنید و در اطراف هتل دوچرخه سواری کنید.

رستوران هتل


رستوران این هتل مجلل انواع خوراک های لذیذ ترکی، مدیترانه ای و بین المللی را سرو می کند و همچنین در کافی شاپ ها که در داخل و در محوطه هتل قرار دارند، ساعاتی را در کنار خانواده و همراهان خود بگذرانید و خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

فاصله هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید پوینت سنتر: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه مارماریس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل ایچملر: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملی مارماریس: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است