search
menu

هتل Laberna Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Laberna Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل لابرنا مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لابرنا مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Laberna Hotel Marmaris


هتل لابرنا از هتل‌های سه ستاره مارماریس است. مارماریس یکی از شهرهای تفریحی ترکیه است که با سواحل متعددش شناخته می‌شود. این شهر زیبا که در میان کوه‌های پوشیده از کاج و آب‌های درخشان مدیترانه قرار گرفته است، مقصد زیبایی برای سفر به شمار می‌رود. هتل لابرنا مارماریس در چند قدمی ساحل قرار دارد. قایق‌رانی و غواصی از تفریحات محبوب در شهر مارماریس هستند. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از روش‌های آسان و سریع برای خرید بلیط هواپیما و سفر به مارماریس است. با اقامت در Laberna Hotel Marmaris دسترسی راحتی به جاهای دیدنی مارماریس خواهید داشت. قلعه مارماریس تنها ۲٫۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. هتل لابرنا مارماریس از هتل‌های مقرون به صرفه مارماریس است که خدمات مناسبی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در این هتل تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت. لابرنا گزینه مناسبی برای سفرهای دو نفره است. بازدید از جزیره کلئوپاترا مارماریس را از دست ندهید.

امکانات کلی هتل لابرنا مارماریس


در هتل ۳ ستاره لابرنا امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در مناطق عمومی در دسترس است. امکانات اساسی هتل، شامل پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش، خدمات تور، صرافی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل لابرنا مارماریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید در سراسر مارماریس گردش کرده و از تمام جاذبه‌های مارماریس دیدن نمایید. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. امکانات برگزاری همایش، هتل لابرنا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند فرودگاه دالامان در ۹۶ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل دارای ۸۲ واحد اقامتی شیک و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل محدود به اتاق‌های استاندارد تویین است. تمامی واحدهای اقامتی دارای صندوق امانات، مینی‌بار و بالکن هستند. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز، حمام خصوصی، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله اشاره کرد. توجه داشته باشید که حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق انتخابی‌تان دارد و لازم است قبل از رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید. گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از امتیازات ویژه اقامت در هتل لابرنا مارماریس نزدیکی به ساحل است. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید در کنار ساحل قدم بزنید. برای شنا می‌توانید به استخر روباز هتل تشریف ببرید. کودکان عزیز می‌توانند در استخر مخصوص خردسالان آب‌تنی کنند. در کنار استخر، برای راحتی مهمانان، صندلی‌های مخصوص و چترهای آفتاب‌گیر قرار داده شده است. امکان سفارش انواع نوشیدنی نیز برای مهمانان فراهم شده است. برای سرگرمی بیشتر می‌توانید به فعالیت‌هایی مثل دارت، بیلیارد، دوچرخه‌سواری و تنیس بپردازید. با مراجعه به مرکز اسپا از خدماتی نظیر ماساژ برخوردار خواهید شد. حمام ترکی از دیگر امکانات تندرستی این هتل است. باغ زیبای هتل مناسب گردش و بازی کودکان است.

رستوران هتل


این هتل در ساعات مشخصی خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و شما می‌توانید انتخاب کنید که غذایتان را داخل اتاق یا رستوران نوش جان کنید. انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی در این رستوران سرو می‌شوند. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران The Great Corner Steak House از رستوران‌های انگلیسی است که در ۸۰۰ متری هتل قرار دارد و استیک‌های عالی سرو می‌کند. ریکیز چیپی از رستوران‌های خوب دیگری است که فقط ۶۵۰ متر با هتل فاصله دارد.

فاصله هتل لابرنا مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از پارک آبی آکوا دریم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله از مجسمه آتاتورک: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله از قلعه مارماریس: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله از پارک آبی دلفین: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله از پارک ملی مارماریس: ۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است