search
menu

هتل Kivilcim Hotel Marmaris

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kivilcim Hotel Marmaris
امکانات و خدمات عمومی هتل کیویلجیم مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کیویلجیم مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kivilcim Hotel Marmaris


اگر قصد دارید در هتلی باکیفیت، با امکاناتی فراوان و در عین حال متناسب با بودجه‌ای معمولی در شهر ساحلی مارماریس در کشور ترکیه اقامت داشته باشید؛ هتل کیویلجیم انتخابی بسیار مناسب است. هتل کیویلسیم مارماریس موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد، به مرکز شهر نزدیک است و در کنار ساحل و دریا قرار دارد. برای رسیدن به هتل کیویلجیم مارماریس می‌توانید با رزرو بلیط آنلاین هواپیما به فرودگاه دالامان مارماریس برسید و سپس از فرودگاه حدود ۳.۵ کیلومتر را با ماشین طی کنید تا به هتل کیویلجیم برسید. رزرو هتل مجلل کیویلجیم، اقامتی شیرین و خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد و تا مدت‌ها از اقامتی مفرح در شهر تماشایی مارماریس که ساحلی درخشان، دریای فیروزه‌ای مدیترانه، جاذبه‌های تاریخی و امکانات تفریحی بسیار عالی دارد، لذت می‌برید. در طول مدت اقامت خود در هتل کیویلسیم مارماریس حتما از پارک های آبی مارماریس هم بازدید کنید تا سفری دلپذیر و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کیویلجیم مارماریس


هتل کیویلجیم با تجهیزاتی مناسب و خدماتی مورد پسند طراحی شده‌است تا اقامتی به‌یادماندنی و راحتی برای شما مسافران محترم فراهم باشد. هتل کیویلجیم دارای لابی دنج، رستوران هم در داخل هتل و هم در فضای باز، پارکینگ و استخر رو‌باز است. در هتل کیویلجیم مارماریس به اینترنت وای فای رایگان و آسانسور دسترسی دارید. خدماتی که هتل کیویلسیم ارائه می‌کند، شامل مواردی هستند از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل گشت شهری، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، صبحانه رایگان، خشکشویی و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید از ترانسفر فرودگاهی هتل کیویلسیم مارماریس استفاده کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. در هتلKivilcim Hotel می‌توانید با کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل Kivilcim Hotel Marmaris علاوه بر زبان ترکی، با زبان‌ انگلیسی هم صحبت کنید. در محوطه هتل کیویلجیم مارماریس می‌توانید نمایی خیره‌کننده از شهر را تماشا کنید و ساعاتی روح‌بخش را سپری کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌هایی با طراحی و چیدمانی زیبا و چشم‌نواز در هتل کیویلجیم مارماریس ترکیه قرار دارند که هر کدام با اقامتی آرامش‌بخش متناسب هستند. اتاق‌های هتل کیویلجیم شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های با تخت دابل برای دو فرد، اتاق‌هایی با تخت تویین و اتاق‌های مناسب با اقامت سه فرد هستند. داخل اتاق‌های هتلKivilcim Hotel مارماریس امکانات متنوعی تعبیه شده است تا مهمانان اقامتی راحت و با آسودگی خیال را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات اتاق‌های هتل کیویلجیم شامل تلویزیون، یخچال، مینی‌ بار، مبلمان، صندوق امانات، اینترنت رایگان، صندلی، میز، آیینه، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، تلفن، چای ساز، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی و سیستم اطفا حریق است. در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می‌توانید به فضای باز بروید و سیگار بکشید. قابل ذکر است که در اتاق‌هایی که در طبقات بالایی هتل کیویلسیم مارماریس ترکیه قرار دارند، امکان نشستن در بالکن وجود دارد که چشم‌اندازی از استخر هتل و شهر پیش چشمان شما نمایان است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در استخر روباز هتل Kivilcim Hotel Marmaris شنا کنید و یا در کنار استخر بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید، از آفتاب نهایت استفاده را ببرید، با همراهان خود گپ بزنید و اوقاتی خاطره‌انگیز را داشته باشید.

رستوران هتل


رستوران هتل کیویلجیم مارماریس انواع خوراک‌های لذیذ ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی را در فضاهایی دلنشین و دنج به صورت منو و بوفه سرو می‌کند. همچنین در کافی شاپ و رستورانی که در فضای باز، سرسبز و چشم‌گیر در هوایی دل‌انگیز، در کنار استخر قرار دارد، ساعاتی به‌یادماندنی را در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود سپری کنید، صبحانه، ناهار و یا شامی خوشمزه را میل کنید و خاطراتی دلپذیر را برای خود به یادگار بگذارید.

فاصله هتل کیویلجیم مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید بلو پورت: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱۲ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است