search
menu

هتل Ketenci Otel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ketenci Otel Marmaris
امکانات کلی هتل کتنچی مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کتنچی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ketenci Otel Marmaris


هتل مجلل و لوکس کتنچی مارماریس ۷۰۰ متر از مرکز مارماریس فاصله دارد در حالی که ساحل شنی محلی کمتر از یک دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. مارماریس یک شهر بندری و تفرجگاه توریستی در سواحل مدیترانه است که در استان موغلا، جنوب غربی ترکیه، در امتداد خط ساحلی ریویرا ترکیه واقع شده است. این شهر یک مکان زمستانی محبوب برای قایق‌رانی به شمار می‌آید. بسیاری از امکانات محلی و شبکه حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل قرار دارند. رودز با کشتی حدود ۴۵ دقیقه از هتل و فرودگاه دالامان تقریبا ۴۹ کیلومتر از هتل فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس Otobüs Durağı دو دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. پارک ملی مارماریس، قلعه مارماریس، بازار بزرگ مارماریس و پنجشنبه بازار مارماریس از جمله جاذبه‌های گردشگری محبوب اطراف هتل هستند که مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری واقع شده‌اند. رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌های زیادی در منطقه اطراف وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مارماریس ترکیه را داشته باشید، هتل Ketenci Otel Marmaris با موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل کتنچی مارماریس


وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. این هتل خدمات دوستانه و اقامتی راحت را به میهمانان ارائه می‌دهد. امکانات رفاهی عبارتند از: لابی دلپذیر، اتاق تلویزیون و منطقه لابی با پذیرش و چک‌ اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و آسانسور برای جا به جایی بین طبقات. هتل Ketenci Otel Marmaris دارای یک رستوران و یک تراس در فضای باز با بیلیارد است. امکانات دیگری که در این هتل مجهز به تهویه مطبوع در دسترس میهمانان است شامل بار و پارکینگ است. میهمانان می‌توانند در استخر روباز هتل با فضای شنا برای کودکان، از یک اسنک بار کنار استخر، صندلی‌های آفتاب گیر و چترهای آفتابی که برای استفاده در لبه آب قرار گرفته اند، لذت ببرند. از طرف دیگر، آن‌ها می‌توانند برنزه شدن خود را در تراس آفتاب کامل کنند. بعد از شنا و برای رفع خستگی خود می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید.
حمام ترکی، سونا و ماساژ از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های ویژه‌ای برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. خدمات خانه داری هر روز در هتل کتنچی مارماریس انجام می‌شود. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان کاربلد هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. توجه داشته باشید که برای اقامت کودکان زیر ۶ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کتنچی دارای اتاق‌های دبل استاندارد با چشم انداز دریا، سوئیت خانوادگی لوکس، اتاق دبل یا توئین، اتاق استاندارد و سوئیت با چشم انداز دریا است که بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اوقات خوبی را در این هتل سپری کنید. اتاق‌های میهمان با فضای داخلی کم رنگ ملایم، پارچه‌هایی با رنگ‌های گرم و رنگ‌های پاستلی تزئین شده‌اند. برای راحتی میهمانان اتاق‌ها با کفپوش‌های چوبی پوشیده شده‌اند. از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل می‌توان به بالکن خصوصی، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با دوش و سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، گاوصندوق، مینی بار، وای فای رایگان و میز و صندلی راحت اشاره کرد. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


روزانه یک صبحانه غنی بوفه‌ای در هتل Ketenci Otel Marmaris سرو می‌شود. رستوران هتل برای وعده‌های غذایی ناهار و شام نیز غذاهای خوشمزه‌ای ارائه می‌دهد. در ضمن می‌توانید در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل کتنچی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۶۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است