search
menu

هتل Kervansaray Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kervansaray Marmaris
امکانات کلی هتل کروانسرای مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کروانسرای مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kervansaray Marmaris


هتل کروانسرای مارماریس در مرکز شهر مارماریس قرار دارد. شهر تفریحی مارماریس در حاشیه دریای مدیترانه قرار گرفته و با سواحل زیبایش شناخته می‌شود. انتخاب مارماریس به عنوان مقصد گردشگری، انجام ورزش‌های آبی متنوعی را برایتان میسر خواهد کرد. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت، آسان‌ترین روش برای خرید بلیط هواپیما است. هتل Kervansaray Marmaris با نزدیکی به ساحل و جاهای دیدنی مارماریس مانند پارک ملی مارماریس گزینه‌ای عالی برای اقامت به شمار می‌رود. ساحل عمومی مارماریس در نزدیکی هتل کروانسرای قرار دارد. کروانسرای از هتل‌های ۴ ستاره مارماریس است و امتیازات ویژه‌ای در آن برای مهمانان فراهم شده است. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای دو نفره است.

امکانات کلی هتل کروانسرای مارماریس


در هتل کروانسرای مارماریس امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحت را برایتان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات تور گردشگری، بلیط، چک‌این/اوت سریع، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند. هتل کروانسرای مارماریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات لازم برایشان تدارک دیده شده است. در سالن زیبایی هتل انواع خدمات آرایشی و پیرایشی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است هتل کروانسرای برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. در این هتل خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و لازم نیست نگرانی بابت نظافت اتاق‌ها داشته باشید؛ با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی نیز برخوردار شوید. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید به فروشگاه داخل هتل مراجعه نمایید. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه دالامان است که در ۹۸ کیلومتری هتل قرار دارد، با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. پیشنهاد می‌کنیم از سیگار کشیدن در نواحی مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل کروانسرای مارماریس دارای ۲۲۰ اتاق شیک و زیبا است. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل قرار دارند و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفراتتان اقدام به رزرو اتاق موردنظرتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تریپل، استودیو دوبلکس، اتاق خانواده و اتاق چهارنفره است. برخی از واحدهای اقامتی دارای مینی‌بار و بالکن هستند. تلاش شده تمام امکانات لازم داخل اتاق‌های هتل Kervansaray Marmaris گنجانده شود. سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. توجه داشته باشید حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق انتخابی‌تان دارد و لازم است قبل از رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید. برای کودکان عزیز گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که اشاره شد هتل کروانسرای مارماریس در مرکز شهر قرار دارد و با گردشی کوتاه در اطراف هتل با جاذبه‌ها، گالری‌ها و مراکز خریدی متعددی روبرو خواهید شد. بزرگ‌ترین امتیاز هتل کروانسرای مارماریس ساحل خصوصی آن است؛ با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به ساحل داشته و اقامتتان سرشار از تفریحات آبی خواهد بود. این هتل ۴ ستاره دارای دو استخر شنای روباز و سرپوشیده است. برای کودکان عزیز استخر مخصوص و زمین‌بازی اختصاص داده شده است. در کنار استخر، صندلی‌های مخصوص و چترهای آفتاب‌گیر قرار گرفته و امکان سفارش انواع نوشیدنی نیز مهیا شده است. در باشگاه ورزشی هتل می‌توانید تمرینات ورزشی‌تان را دنبال کنید. برای تفریح بیشتر می‌توانید با هم‌سفرانتان بیلیارد یا تنیس بازی کنید. پس از گذراندن یک روز شلوغ، مرکز اسپا گزینه مناسبی برای رفع خستگی است. این مرکز دارای سونا و اتاق بخار است.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران نوش جان کنید، ساعت سرو صبحانه ۷ الی ۱۰ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای ترکی در رستوران سرو می‌شوند. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید امتحان کنید.

فاصله هتل کروانسرای مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارمایس: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است