search
menu

هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris
امکانات کلی هتل کاهوه چی علی بی مارماریس
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاهوه چی علی بی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris


هتل کاهوه چی علی بی واقع در ساحل مارماریس، یک منطقه ساحلی خصوصی ارائه می‌دهد. مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از مناظری مانند پارک آبی آتلانتیس، قلعه مارماریس و مرکز خرید بلو پورت لذت ببرید. این هتل همچنین نزدیک به پارک آبی آکوا دریم و پارک آبی دلفیناریوم مارماریس قرار گرفته است. مجسمه آتاتورک نیز با ماشین کمی فاصله دارد. ترمینال اتوبوس مارماریس ۴.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد که این نزدیک بودن وسایل حمل و نقل عمومی به هتل موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. فرودگاه دالامان تقریبا ۵۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی را دارید می‌توانید از طریق تور‌های گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris اقامت بی‌نظیری را در مارماریس تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کاهوه چی علی بی مارماریس


این هتل ۲۰ اتاقه دارای ساحل خصوصی، باغ، تراس آفتابگیر، کرایه خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و میز تور است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور طلب کمک کنید. هتل مجهز به دتکتور دود است و کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. برخلاف بسیاری از هتل‌‌ها که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید در این هتل این اجازه به شما داده می‌شود که حیوانات خود را به همراه خود به داخل هتل بیاورید. اگر نیازی به تبدیل ارز داشته باشید می‌توانید به صرافی هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris مراجعه کنید. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق نیز از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. اگر قصد رانندگی دارید، پارکینگ رایگان در دسترس است. برای راحتی میهمانان شاتل فرودگاهی به صورت رفت و برگشت در هتل کاهوه چی علی بی مارماریس ارائه می‌شود. خدمات زیبایی و ماساژ از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. میهمانان می‌توانند در آبگرم هتل که خدمات کامل را ارائه می‌دهد، از یک درمان دلپذیر لذت ببرند. خدمات شامل اسکراب بدن، درمان بدن، مانیکور و پدیکور است. امکانات تجاری مناسب شامل گاوصندوق و تلفن های سازگار با لپ تاپ است. میز پذیرش دارای کارکنان چندزبانه است. این کارکنان به زبان‌های انگلیسی، دانمارکی، آلمانی، نروژی، روسی، سوئدی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده میهمانان را راهنمایی می‌کنند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های زیادی از جمله تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، اسب سواری، دارت، ماهیگیری، غواصی، بولینگ و موج سواری برای سرگرمی میهمانان در هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید با دوچرخه سواری در کوهستان و صخره نوردی در این نزدیکی به دنبال ماجراجویی باشید. علاوه بر این می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید یا به تماشای اجرای موسیقی زنده بپردازید.

امکانات اتاق‌های هتل


همه ۱۹ اتاق عایق صدا دارای تهویه مطبوع، اینترنت سیمی رایگان و رایانه هستند. امکانات رفاهی شامل تخت‌های Tempur-Pedic و ملحفه‌های پنبه‌ای مصری است. اتاق‌های هتل Kahveci Alibey Luxury Concept Marmaris با رنگ‌های مختلف تزیین شده‌اند و دارای مینی بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، اتو، میز اتو، حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


هر روز یک صبحانه غنی در هتل ارائه می‌شود. رستوران آلاکارت KAHVECİ ALİBEY FINEDINING انواع غذاها از جمله غذاهای مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. همچنین می‌توانید از یک سالن استراحت و یک تراس بزرگ در بار Onsite لذت ببرید. انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های خوشمره در بار هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل کاهوه چی علی بی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۱۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۶۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است