search
menu

هتل Intermar Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Intermar Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل اینترمار مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترمار مارماریس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Intermar Hotel Marmaris


هتل اینترمار مارماریس در نزدیکی ساحل عمومی مارماریس قرار دارد. شهر بندری مارماریس میان کوهستان و دریا قرار گرفته و از زیبایی خاصی برخوردار است. بسیاری از گردشگران مارماریس به منظور گردش در ساحل و انجام ورزش‌های آبی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌نمایند. Intermar Hotel Marmaris با نزدیکی به جاهای دیدنی مارماریس از گزینه‌های عالی برای اقامت به شمار می‌رود. پارک‌ های آبی مارماریس در نزدیکی این هتل قرار دارند. هتل اینترمار مارماریس از هتل‌های ۳ ستاره مارماریس است و به تازگی نوسازی شده است. این هتل انتخاب خوبی برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. اگر قصد سفر به مارماریس دارید، خواندن اطلاعات این هتل برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل اینترمار مارماریس


در هتل اینترمار مارماریس امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. عزیزانی که با خودروی شخصی به سفر می‌روند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. هتل اینترمار دارای پذیرش ۲۴ ساعته است؛ در قسمت پذیرش خدمات صرافی و اتاق چمدان ارائه می‌شود. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر تلاش می‌کنند. هتل اینترمار مارماریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. در هتل اینترمار خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی استفاده نمایید. با کرایه خودرو و دوچرخه می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های مارماریس بازدید نمایید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. از امکانات دیگر اینترمار می‌توان به آسانسور، اتاق سیگار، اتاق ملاقات، لابی و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است فرودگاه دالامان در ۹۰ کیلومتری هتل قرار دارد و امکان شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۹۸ اتاق شیک و زیبا در هتل اینترمار مارماریس قرار دارد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق استاندارد تویین، سوئیت ماه‌عسل و اتاق خانواده اشاره کرد. تمامی واحدهای اقامتی دارای اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت و مینی‌بار هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان یخچال، تلفن، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان را نام برد. برای کودکان عزیز گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل اینترمار در مرکز شهر مارماریس قرار دارد، با گردشی کوتاه در اطراف هتل، مراکز خرید و جاهای دیدنی متعددی را مشاهده خواهید کرد. با دو دقیقه پیاده‌روی، ساحل مارماریس روبرویتان بوده و امکان شنا و گردش در ساحل برایتان فراهم خواهد شد. اگر اهل آب‌تنی هستید، استخر هتل گزینه جذابی است. می‌توانید در صندلی‌های مخصوص و آفتابگیرتان از اقامتتان در هتل لذت برده و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید. برای کودکان عزیز استخر مخصوص فراهم شده است. سرسره‌های آبی به جذابیت استخر افزوده است. سونا و ماساژ از امکانات دیگر این هتل هستند. علاقه‌مندان بازی، از وجود اتاق بازی در هتل خشنود خواهند شد. برای هیجان‌انگیزترکردن سفرتان، سری به Marmaris excursions بزنید، این مرکز تور در ۹۰۰ متری هتل قرار دارد و انواع تورهای غواصی، قایق‌سواری، کوه‌نوردی و غیره برای گردشگران تدارک می‌بیند.

رستوران هتل


صبحانه هر روز از ساعت ۷٫۳ تا ۱۰ به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو می‌شود. البته این هتل در ساعات مشخصی خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و شما می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان میل کنید. برای ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف برده و از طعم لذیذ غذاهای ترکی حظ ببرید. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید امتحانشان کنید.

فاصله هتل اینترمار مارماریس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۴۰۰ متر
فاصله از آمفی‌تئاتر مارماریس: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از مجسمه آتاتورک: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آکوا دریم: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از قلعه مارماریس: ۲٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است