search
menu

هتل Ideal Prime Beach Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ideal Prime Beach Marmaris
امکانات عمومی هتل آیدیل پرایم بیچ مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیدیل پرایم بیچ مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ideal Prime Beach Marmaris


هتل آیدیل پرایم بیچ اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره با امکاناتی فراوان و ساحلی اختصاصی است که در جزیره رویایی مارماریس، شهری که لقب بهشت گمشده ترکیه را یدک می کشد، واقع گردیده است. این جزیره تماشایی در امتداد ساحل جنوب غربی ترکیه قرار گرفته و به دلیل برخورداری از آب و هوایی مطبوع و مناظری دلفریب و شگفت انگیز، به یکی از محبوب ترین مناطق کشور ترکیه برای تماشای طبیعت دلربای این مقصد جذاب مبدل گردیده است. هتل آیدیل پرایم بیچ که در این جزیره چون جواهری می درخشد، با طراحی کلاسیک و اروپایی خود، همانند قصر سفیدرنگی در مارماریس خودنمایی و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. این هتل حدودا ۲ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و در فاصله ۵۰ کیلومتر فرودگاه دالامان و ۶۸ کیلومتری فرودگاه میلاس بدروم قرار گرفته است.

امکانات عمومی هتل آیدیل پرایم بیچ مارماریس


ارائه خدمات در این هتل به صورت UALL یعنی ۲۴ ساعته است و در هرساعتی از شبانه روز به میهمانان ارائه می گردد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل در اختیار مسافران قرار داده می شود تا لحظات خوش و شیرین اقامت در این هتل را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذارند. ناگفته نماند که پرسنل هتل Ideal Prime Beach Marmaris به زبان های آلمانی، هلندی، روسی، ترکی استانبولی و انگلیسی صحبت می کنند. از نکات قابل توجه این است که میهمانان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود به داخل این هتل ندارند. لازم به ذکر است در این هتل امکانات ویژه ای نیز به افراد کم توان یا ناتوان ارائه خواهد گشت.

امکانات تفریحی هتل


این هتل لوکس از امکانات رفاهی متنوعی نظیر مرکز اسپا و استخر روباز و استخر سرپوشیده برخوردار گردیده است. گفتنی است که استخرهای هتل برای تمامی رده های سنی مناسب هستند. میهمانان این هتل می توانند بعد از گشت و گذار در سطح شهر برای استراحت به حمام ترکی و مرکز اسپای این هتل سری بزنند و خستگی طبیعت گردی و گشت و گذار در طبیعت دیدنی مارماریس را از تن بزدایند. همچنین برای دوستداران ورزش نیز سالن بدنسازی مناسبی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی دنیا فراهم گردیده است.
هتل زیبای آیدل پرایم بیچ مارماریس با ساحل اختصاصی خود در جزیره مارماریس سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست که برای اقامت در هتل بی نظیر Ideal Prime Beach Marmaris اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند. تفریحات هیجان انگیز در هتل آیدیل پرایم بیچ فراوانند: از میز بیلیارد گرفته تا کلوب شبانه، محدوده وسیعی از فعالیت های مفرح و نشاط آور در پیش روی میهمانان هتل قرار دارد. مدیریت این هتل کودکان را نیز فراموش نکرده چراکه کلوب بازی جذابی را در کنار رستوران برای سرگرم ساختن کودکان تعبیه کرده است تا کودکان نیز اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند. همچنین پارک آبی فرح بخشی با انواع سرسره های آبی برای مسافران در این هتل فراهم گردیده است تا هیچ کمبودی در زمینه تفریحات هتل وجود نداشته باشد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آیدل پرایم بیچ مارماریس متشکل از ۶۳۲ اتاق دلبازی است که طرح های اقامتی مختلف، از اتاق های استاندارد با چشم اندازهایی رو به دریا گرفته تا سوئیت های وسیع چند نفره و خانوادگی را دربرگرفته است. تمامی واحدهای اقامتی هتل به زیبایی و با چیدمانی شیک و مجلل تزئین گردیده و از اتاق هایی مجهز به مینی بار و حمام اختصاصی با چشم اندازی رو به دریای مدیترانه تشکیل شده اند.
اتاق‌ های موجود در هتل Ideal Prime Beach Marmaris دارای سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند. همچنین طراحی و چیدمان اتاق‌ های هتل آیدیل پرایم بیچ به گونه ایست که با هرنوع سلیقه ای مطابقت دارد و در دکوراسیون این هتل از وسایل مدرن و زیبا استفاده گردیده است. در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیونی مجهز به شبکه های ماهواره‌ ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، میزکار و کمدلباس قرار داده شده و در حمام اختصاصی نیز تجهیزاتی از قبیل: دوش، وان، لوازم بهداشتی، سشوار و حوله گنجانده شده است.

رستوران هتل


در این هتل ۳ رستوران شیک و زیبایی وجود دارد که هرکدام از ویژگی های منحصربفردی برخوردار بوده و از منویی مشتمل بر غذاهای رنگارنگ و لذیذ بین المللی تشکیل شده اند. منظره تماشایی رستوران های هتل، امکان صرف غذا در حین تماشای طبیعت دل انگیز مارماریس را فراهم کرده است. گفتنی است که در رستوان های هتل آیدیل پرایم بیچ می توانید هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را نوش جان کنید. از قسمت بار در کنار استخر نیز می توانید نوشیدنی های گوارایی سفارش دهید و نوش جان کنند.

فاصله هتل آیدیل پرایم بیچ مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک دلفین مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار هفتگی مارماریس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل مارماریس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است