search
menu

هتل Hotel London Blue Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel London Blue Marmaris
امکانات کلی هتل لندن بلو مارماریس
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لندن بلو مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel London Blue Marmaris


هتل لندن بلو مارماریس تنها ۳۰۰ متر از ساحل Uzunyalı فاصله دارد. مارماریس یک شهر تفریحی مدیترانه‌ای است که به عنوان ساحل فیروزه‌ای شناخته می‌شود. این شهر به ‌خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوش در خیابان بار، که محل کلوب‌های روباز و مکان‌های موسیقی است، شهرت دارد. مارماریس در دره‌ای بین کوه‌های پوشیده از کاج و آب‌های شفاف، که مقاصد محبوب قایقرانی و غواصی هستند، قرار دارد. این هتل تنها ۲ کیلومتر از مرکز پر جنب و جوش مارماریس فاصله دارد و حدود ۷۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه دالامان فاصله دارد. این هتل همچنین می‌تواند خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه دهد. پارک‌های آبی مارماریس در چند قدمی این هتل قرار دارند. فواره‌های رقصنده ۱.۹ کیلومتر با هتل لندن بلو فاصله دارد. موزه مارماریس نیز چند دقیقه با ماشین فاصله دارد. موقعیت مکانی نزدیک ایستگاه اتوبوس، حمل و نقل عمومی خوبی را ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مارماریس را داشته باشید، هتل Hotel London Blue Marmaris با ارائه امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل لندن بلو مارماریس


این هتل دارای استخر روباز، باغ و وای فای رایگان است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید. هتل لندن بلو همراه با یک بار، یک سکوی آفتابگیر ارائه می‌دهد. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و سرویس اتاق نیز در هتل Hotel London Blue Marmaris ارائه می‌شوند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. قبل از رزرو توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای بازدید از جاهای دیدنی و گردش و تفریح می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


فعالیت‌هایی مانند دارت، اتاق بازی، زمین بازی کودکان و بیلیارد در این هتل وجود دارند. همچنین علاقمندان به مطالعه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه هتل لندن بلو مارماریس ساعاتی را صرف مطالعه کنند.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
انواع اتاق‌های هتل لندن بلو مارماریس عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• خوابگاه استاندارد
• اتاق یک تخته دارای بالکن
• اتاق سه تخته دارای بالکن
این هتل دارای ۲۷ اتاق با تهویه مطبوع مجهز به اینترنت پرسرعت است. همه اتاق‌های لندن بلو به سادگی مبله شده اند و دارای تلویزیون هستند. برخی از واحدها چشم اندازی به شهر یا استخر دارند. همه آن‌ها دارای فضای داخلی دنجی هستند. در هر واحد هتل Hotel London Blue Marmaris حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است. این هتل همچنین دارای تخت خواب برای میهمانانی است که با کودکان سفر می‌کنند.

رستوران هتل


غذاهایی که در رستوران کنار استخر سرو می‌شود شامل غذاهای چینی، پیتزا و غذاهای سنتی ترکی است. همچنین می‌توانید کوکتل‌های خاص را در بار کنار استخر بچشید. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه و تنقلات نیز در صورت درخواست در هتل Hotel London Blue Marmaris ارائه می‌شوند. میهمانان می‌توانند غذاهای ترکی را در Minder Ocakbasi که ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد، میل کنند.

فاصله هتل لندن بلو مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۲۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بار خیابان مارماریس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل نمادین: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است