search
menu

هتل Hotel Green Palm Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel Green Palm Marmaris
امکانات و خدمات هتل گرین پالم مارماریس
واحدهای اقامتی هتل گرین پالم مارماریس
فاصله اماکن مهم وگردشگری تا هتل گرین پالم مارماریس

درباره Hotel Green Palm Marmaris


هتل گرین پالم مارماریس یک هتل کوچک ۳ ستاره در جزیره مارماریس ترکیه است. ساختمان این هتل بیشتر به یک خانه بزرگ با چندین اتاق شباهت دارد و فضای گرم و صمیمانه‌ای که در محیط آن حکم فرماست بدون شک برای مهمانان دوست داشتنی و جذاب خواهد بود. درختان نخل موجود در محوطه و گلکاری‌های اطراف آن محیط بیرونی هتل را به زیبایی هرچه تمام‌تر آراسته‌اند و سبب می‌شوند که مسافران نه تنها در واحدهای اقامتی، بلکه از قدم زدن در محیط اطراف هتل نیز احساس لذت داشته باشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل نزدیکی آن به ساحل دریای مدیترانه است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند که از تجربه انواع تفریحات آبی در سواحل لذت ببرند، در درازکش سواحل زیبای مدیترانه آفتاب بگیرند و یا اینکه به تماشای غروب دلنشین این سواحل بپردارند. اطراف هتل فوج عظیمی از سوپرمارکت ها، مغازه‌های رنگارنگ و غذاخوری‌های متنوع قرار دارند که مهمانان از گشت و گذار در آن‌ها خسته نخواهند شد. مارماریس جزیره‌ای شگفت‌انگیز در کشور ترکیه است که هم برای علاقه مندان به طبیعت و هم برای دوستدارن تاریخ، شگفتی‌های فراوانی را برای به نمایش گذاشتن دارد. طبیعت فوق العاده این جزیره از یک طرف، و آثار باستانی شگفت‌انگیز موجود در آن از طرف دیگر، سواحل مارماریس، مراکز خرید مارماریس و ... سبب شده‌اند که هرساله گردشگران زیادی این جزیره را به عنوان مقصد نهایی خود برای مسافرت انتخاب کنند. لازم به ذکر است که اگر شما نیز از علاقه مندان سفر به جزیره مارماریس هستید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما خارجی به این جزیره سفر کنید و با اقامت در Hotel Green Palm Marmaris سفری آرام و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات و خدمات هتل گرین پالم مارماریس


بدون شک این هتل برای مهمانانی که قصد دارند اقامتی آرام، دوست داشتنی و در عین حال ارزان قیمت و مقرون به صرفه را در جزیره مارماریس تجربه کنند، یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. فضای صمیمانه این هتل احساس حضور در خانه را برای مهمانان تداعی می‌کند و همین مسئله آرامش خاطر مسافران را در زمان اقامت در پی خواهد داشت. یک استخر کوچک زیبا، همراه با صندلی‌های آفتابگیر ساحلی در محوطه هتل قرار دارند که میزبان خوبی برای مهمانانی که می‌خواهند بهترین اوقات فراغت را از حضور در این هتل داشته باشند هستند. در نزدیکی این استخر یک کافه کوچک وجود دارد که نوشیدنی‌های متنوع را برای مسافران سرو می‌کند و مسافران می‌توانند پس از یک آب تنی دلچسب، خود را به یک نوشیدنی خنک مهمانان کنند. رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و اگر به فکر تنوع بیشتر برای صرف وعده‌های غذایی باشید می‌توانید چندین رستوران که با فواصل بسیار نزدیکی در اطراف این هتل قرار گرفته‌اند را امتحان کنید. کارکنان این هتل به صورت ۲۴ساعته آماده استقبال از مهمانان هستند و در هر ساعتی از شبانه روز که به مارماریس وارد شوید از شما استقبال می‌کنند. وای فای در سرتاسر ملک هتل در دسترس است و مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات روم سرویس شبانه روزی است و هر خوراکی و مواد غذایی را که مهمانان درخواست داشته باشند در هر ساعتی از شبانه روز برای آنان فراهم می‌کند. Hotel Green Palm Marmaris دارای پارکینگ نیز است و مسافرانی که قصد کرایه خودرور در شهر مارماریس را داشته باشند می‌توانند از امکانات پارکینگ به صورا رایگان بهره‌مند شوند.

واحدهای اقامتی هتل گرین پالم مارماریس


هتل گرین پالم مارماریس در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۳۰ واحد اقامتی مختلف است. واحدهای اقامتی موجود در این هتل در عین سادگی، تمیز و مرتب هستند و فضای راحتی را برای استراحت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از آن جایی که این هتل یک هتل میان رده ارزان قیمت است نمی‌توان وجود تجملات و تجهیزات لوکس را در واحدهای اقامتی آن متصور شد، اما با این حال امکاناتی که در این واحدها وجود دارند برای یک اقامت آرام و راحت مناسب هستند و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای Hotel Green Palm Marmaris می‌توان به مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، دوش و امکاناتی مانند سشوار و دمپائی اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم وگردشگری تا هتل گرین پالم مارماریس


فاصله هتل تا پارک آبی مارماریس آتلانتیس: ۷۸۰ متر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر مارماریس: ۷۹۰ متر
فاصله هتل تا شهر باستانی آموس: ۷۸۰ متر
فاصله هتل تا قلعه مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجسمه آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است