search
menu

هتل Hotel Aqua Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Aqua Marmaris
امکانات و خدمات عمومی هتل آکوا مارماریس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکوا مارماریس تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Aqua Marmaris


سواحل زیبای مارماریس و جاهای دیدنیش اندازهای جذاب و تماشایی هستند که هر گردشگری را به خرید بلیط هواپیما ترکیه علاقه‌مند کند وجود این سواحل جاذبه‌ها از یک سو و مراکز خرید از سوی دیگر باعث شده تا هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در مارماریس به وجود بیایند که یکی از آن‌ها هتل آکوا است. آکوا درست در مقابل ساحل زیبای ایجملر بی قرار گرفته یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها برای خانواده‌ها و زوج‌ها است. دسترسی آسان به ساحل، چشم انداز زیبایی است دریا و محیطی سرسبز باعث شده تا محبوبیت هتل آکوا بین گردشگران و مهمانان بیشتر شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آکوا مارماریس


از آنجا که آکوا هتلی ستاره و لوکس است می‌توانید انتظار هرگونه خدمات و امکاناتی را از آن داشته باشید. از خدمات شاتل رفت و برگشت فرودگاهی فروشگاه خدمات کرایه اتومبیل گرفته تا اتاق‌های بدون سیگار و آسانسور در این هتل وجود دارند. این هتل خدمات ویژه مهمانان سالمند و توانیاب را نیز ارائه می‌دهد. به طور مثال برای راحتی این دسته از مهمانان علاوه بر آسانسور بین طبقات، رمپ ویژه ورودی و دستگیره‌های مخصوص در سرویس‌های بهداشتی تعبیه شده است. دستگاه فکس و فتوکپی و نیز تجهیزات و امکانات مورد نیاز برگزاری جلسات از جمله امکاناتی است که Hotel Aqua Marmaris برای مهمانان شاغل خود در نظر گرفته است. نگهبانی ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و دوربین مدار بسته در داخل و خارج از هتل، از تدابیر امنیتی آکوا هستند. خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی، اتو پرس و اتو، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/ چک اوت اختصاصی، پارکینگ‌ و اینترنت رایگان دیگر خدمات و امکاناتی ‌اند که هتل ۵ ستاره برای رفاه و آسایش مهمانانش را فراهم کرده است.

اتاق های هتل


آکوا در کل ۲۶۹ اتاق دارد که به دو دسته استاندارد و آتیک سوییت تقسیم می‌شوند. اتاق های استاندارد آن خود به دو دسته تقسیم می‌شوند که برخی از آن‌ها چشم اندازی از دریا دارند و برخی از آن‌ها رو به محوطه و خیابان‌های اطراف هتلند. سوئیت ها نیز چشم‌اندازی از دریا را دارند و مهمانان می‌توانند در یکی از اتاق‌ها را که تمایل داشتند انتخاب و رزرو کنند البته پیشنهاد می‌شود اگر می‌خواهید وقتی پنجره اتاقتان را باز می کنید دریا را روبروی خود ببینید، اتاق‌های طبقات بالایی هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل آکوا همگی در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده‌اند و امروز همه آن‌ها مجهز به مینی‌بار، چای/ قهوه‌ساز و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین همه اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی‌اند که مهمانان می‌توانند با استفاده از آن، منظره زیبای ساحل و باغات اطراف هتل را تماشا کرده و لذت ببرند. لوازم بهداشتی، سشوار، صندوق امانات، دوش، سیستم تهویه مطبوع، خدمات روم سرویس، تلفن، خدمات نظافت، دمپایی و دوش از دیگر خدمات و امکانات اتاق‌های هتل آکوا هستند. البته به جز این امکاناتی در تمامی اتاق‌های هتل یکی‌اند، سوئیت‌های هتل دارای امکانات اضافه‌ای مانند فضای نشیمن هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل آکوا ۴ استخر دارد که دوتای آن‌ها سر پوشیده و دوتای دیگر رو باز هستند در نتیجه مهمانان در هر فصلی می‌توانند از این استخرها به صورت رایگان استفاده کنند. کلاس‌های ایروبیک، باشگاه مجهز، حمام ترکی، اجرای زنده موسیقی، امکانات تنیس، کتابخانه، دارت، کارائوکه، بیلیارد، زمین تنیس، سونا، خدمات ماساژ، زمین بازی مخصوص کودکان، بازی‌های پازلی کودکان، شبکه تلویزیون مخصوص کودک و خدمات پرستاری و نگهداری از کودکان، امکانات سرگرمی و تفریحی هستند که در هتل آکوا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

رستوران هتل


هتل آکوا ۳ رستوران مختلف دارد. رستوران آکواروس یکی از رستوران‌هاست که انواع غذاهای بین‌المللی را در ۳ وعده غذایی مختلف برای مهمانان سرو می‌کند. رستوران دیگر هتل آکواریوم دارد که مختص علاقمندان به غذاهای مدیترانه‌ای است. اما اگر می خواهید همه غذاهای ترکیه را بچشید باید سری به رستوران نکاش بزنید. بد نیست بدانید که این هتل علاوه بر غذاهای مخصوص کودک، منوی رژیمی مخصوصی را نیز در صورت درخواست برای مهمانانش ارائه می‌دهد.

فاصله هتل آکوا مارماریس تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل ایجملر: ۵۰ متر
فاصله تا ساحل آیکون: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاراجان پوینت سنتر: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است