search
menu

هتل Honeymoon Beach Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Honeymoon Beach Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل هانیمون بیچ مارماریس
واحدهای اقامتی هتل هانیمون بیچ مارماریس
فاصله هتل هانیمون بیچ مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Honeymoon Beach Hotel Marmaris


هتل هانیمون بیچ مارماریس یکی از هتل‌های میان رده شهر مارماریس است که اگر قصد اقامتی ارزان را در این شهر دارید حتما باید اقامت در این هتل را تجربه کنید. امکانات موجود در این هتل بسیار فراتر از یک هتل اقتصادی هستند و پس از اقامت در آن متوجه می‌شوید که هزینه‌ای که پرداخت کردید نسبت به امکانات و خدمات موجود در هتل بسیار عالی و مقرون به صرفه بوده است. از آن جایی که این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، امکان دسترسی به اکثر مناطق گردشگری شهر را به سادگی برای مهمانان فراهم می‌کند. در فاصله کمی از این هتل یک ایستگاه مینی بوس وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید در سرتاسر شهر مارماریس گردش کنید و به هر نقطه‌ای از شهر که تمایل دارید به راحتی دسترسی داشته باشید. هتل در امتداد خط ساحلی دریا قرار گرفته است و منظره فوق العاده زیبایی را در پیش چشم مهمانان تداعی می‌کند که وصف آن تنها با تجربه و مشاهده ممکن خواهد شد. فضای داخلی هتل بسیار تمیز، زیبا و آراسته است و با اینکه این هتل جزء هتل‌های لوکس به حساب نمی‌آید اما فضایی کاملا آراسته و دوست داشتنی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مارماریس یکی از شهر‌های بسیار معروف گردشگری در کشور ترکیه است که به دلیل طبیعت بی‌نظیر و فاصله نزدیکی که با ایران دارد هرساله گردشگران فراوانی را از این کشور به خود جذب می‌کند. اگر شما نیز مایل به سفر به این جزیره زیبا هستید تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید و با اقامت در Honeymoon Beach Hotel Marmaris سفری جذاب و به یادماندنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات و خدمات هتل هانیمون بیچ مارماریس


منظره فوق العاده زیبایی که این هتل رو به دریا دارد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل هانیمون بیچ مارماریس است که مهمانان را برای بازگشت به آن ترغیب می‌کند. مسافران می‌توانند انداع غذاهای لذیذ و خوش طعم را در رستوران چسبیده به هتل تجربه کنند و از تنوع وعده‌های غذایی موجود لذت ببرند. صبحانه در هتل به سبک قاره‌ای و به صورت رایگان از ساعت ۸ تا ۱۰ و نیم صبح برای مهمانان سرو می‌شود. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس است و اگر برای مقاصد علمی یا تجاری به مارماریس سفر کرده باشید می‌توانید برای برگزاری جلسات خود از این سالن استفاده کنید. وای فای پرسرعت در تمام اتاق‌ها وجود دارد و علاوه بر آن حتی شما می‌توانید در ساحل نیز از اینترنت هتل استفاده کنید. چندین مغازه و فروشگاه و یک مرکز خرید بزرگ در نزدیکی هتل قرار دارند که مسافران می‌توانند علاوه بر گشت و گذار در آن ها، از لذت خرید کردن و تنوع محصولات نیز بهره‌مند شوند. خدمات شاتل در اختیار مسافران قرار دارند و مهمانان می‌توانند برای رفت و آمد بین فرودگاه و هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. تخت نوزاد برای مهمانانی که قصد اقامت به همراه کودک خردسال خود را داشته باشند موجود است و در صورت درخواست مسافران می‌توانند آن را از کارکنان بخش پذیرش دریافت کنند. هتل دارای خدمات خشکشویی است که خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌ها در طول سفر آسوه می‌کند. امکانات دیگری نیز در Honeymoon Beach Hotel Marmaris به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به آسانسور، کافه، سالن استراحت، ساحل خصوصی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل هانیمون بیچ مارماریس


واحدهای اقامتی هتل هانیمون بیچ مارماریس شامل اتاق یک نفره، اتاق دونفره و اتاق مهمان هستند. اتاق مهمانان دارای بالکن نیز است که منظره دلچسب‌تری از دریا را به مسافران ارائه می‌دهد. تمام واحدهای اقامتی دارای فضایی زیبا و تمیز هستند و با اینکه تجهیزات لوکسی در آن‌ها به چشم نمی‌خورد، بسیار آراسته و زیبا به نظر می‌رسند. از ویژگی‌های برجسته این واحدها می‌توان به وجود سیستم تهویه مطبوع و مینی بار اشاره کرد که می‌توانند اقامت را برای مهمانان راحت‌تر و دلپذیر‌تر کنند. از دیگر امکانات موجود در واحدهای اقامتی Honeymoon Beach Hotel Marmaris می‌توان به گاو صندوق، وسایل اتو، امکانات چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون و… اشاره کرد.

فاصله هتل هانیمون بیچ مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا قلعه مارماریس: ۸۳۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۸۳۰ متر
فاصله تا موزه مارماریس: ۸۳۰ متر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۸۳۰ متر
فاصله تا شهر باستانی آموس: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است