search
menu

هتل High Life Apartments Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل High Life Apartments Marmaris
امکانات عمومی هتل آپارتمان های لایف مارماریس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان های لایف مارماریس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل High Life Apartments Marmaris


هتل آپارتمان های لایف مارماریس از جمله هتل‌هایی است که اقامت در آن می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد. این هتل میان‌رده دارای امکانات بسیار خوبی است که در ادامه بطور مفصل به آن‌ها می‌پردازیم. این هتل آپارتمان در نزدیکی ساحل واقع شده‌است و تنها ۶۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. ساحل مارماریس و پارک آتاتورک زیبایی های طبیعی این منطقه را منعکس می کنند و از جاذبه‌های مارماریس می‌توان به: به پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی آکوا دریم و ... اشاره کرد. هتل امکانات مناسبی دارد و داشتن استخری بزرگ و روباز بخصوص برای کسانی که می‌خواهند آفتاب بگیرند بسیار مناسب است. فاصله هتل تا فرودگاه ۹۵ کیلومتر است. برای سفر به مارماریس یک راه آسان رزرو اینترنتی بلیط هواپیما است. در ادامه توضیحات جزئی‌تری نسبت به هتل High Life Apartments Marmaris دریافت خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان های لایف مارماریس


در بخش بیرونی ساختمان هتل و در محوطه هتل High Life Apartments Marmaris شما شاهد این خواهید بود که میز و صندلی و امکانات مناسبی برای آفتاب گرفتن و استراحت در این قسمت وجود دارد. از این هتل مناظر مختلفی به چشم می‌خورد که شامل نمای استخر هتل، چشم انداز باغ و چشم انداز کوهستانی اطراف است. تفریحات مختلفی مانند بلیارد و بازی‌های مختلف مانند پازل نیز در نظر گرفته شده‌است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان قابل انجام است. هتل دارای یک لابی بزرگ و مبله نیز هست. از خدمات عمومی دیگری که در این هتل وجود دارد وجود یک سالن مشترک است که در آن تلویزیون وجود دارد و در کنار هم می‌توانید تلویزیون تماشا کنید. وجود اینترنت در تمام بخش‌ها و بصورت رایگان مورد توجه مسافران بوده‌است. پارکینگ بزرگی وجود دارد که بدون رزرو کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. معلولان قبل از انتخاب هتل بهتر است این نکته را در نظر بگیرند که هتل آسانسور ندارد و به طبقات بالایی هتل فقط از طریق پله می‌توان دسترسی پیدا کرد. تبدیل ارز را در صرافی موجود در این هتل می‌توانید انجام دهید تا به راحتی پول رایج این کشور را در دست داشته‌باشید. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی در جای جای ساختمان وجود دارد. آلمانی، یونانی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که بیشتر کارکنان هتل به آن تسلط دارند و در صورتیکه به یکی از این چند زبان مسلط باشید می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید. وجود صندوق امانات، خدمات فکس و فتوکپی و خدمات مورد نیاز برای برگزاری جلسات کاری از دیگر امکانات هتل هستند. اتو، لاندری و خشکشویی با هزینه مجزا برای مسافران هتل در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همانطور که از نام هتل آشکار است واحدهای اقامتی این هتل بصورت آپارتمان هستند. واحدها دارای مبلمان و تخت‌های شیک و راحت هستند. در کنار هر تخت شاهد چراغ خواب هستید. آشپزخانه نیز برای واحدها وجود دارد تا در صورت دلخواه خودتان غذای روزانه را تهیه کنید. اینترنت و تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی نیز هستند. با توجه به اینکه مارماریس شهری در کنار ساحل است، رنگ اتاق‌ها نیز ترکیبی از آبی و سبز است و آرامش خاصی را به واحدها بخشیده است. تهویه مطبوع در تمام واحدها وجود دارد و علاوه بر موارد ذکر شده وجود کولر و وسایل گرمایشی اقامت را در واحدها راحت‌تر ‌کرده‌است. انواع واحدهایی که در هتل High Life Apartments Marmaris می‌توانید اجاره کنید شامل:
• آپارتمان تک خوابه با گنجایش ۶ نفر
• اتاق راحت توئین یا دابل

رستوران هتل


هتل دارای رستوران مجزایی است که مسافران می‌توانند با خیال راحت وعده‌های غذایی خود را از آن تهیه کنند. علاوه بر وجود رستوران، هتل High Life Apartments Marmaris دارای آشپزخانه نیز هست که شما به راحتی می‌توانید خودتان نیز در این آشپزخانه به آشپزی بپردازید.

فاصله هتل آپارتمان های لایف مارماریس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۵۰۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است