search
menu

هتل Hani Boutique Otel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hani Boutique Otel Marmaris
امکانات و خدمات هتل هانی بوتیک مارماریس
واحدهای اقامتی هتل هانی بوتیک مارماریس
فاصله هتل هانی بوتیک مارماریس تا اماکن مهم و گردگشری نزدیک

درباره هتل Hani Boutique Otel Marmaris


هتل هانی بوتیک مارماریس یک هتل ارزان قیمت و اقتصادی در شهر مارماریس ترکیه است و اگر قصد سفری ارزان قیمت را به این شهر دارید، اقامت در این هتل می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی بسیار خوب برای شما باشد. بازگشت هرساله مهمانان به این هتل نشان دهنده کیفیت بالای خدمات و امکانات ارائه شده موجود در هتل است که البته نباید این نکته را فراموش کرد که تمامی این امکانات در رده یک هتل میان‌رده قابل ستایش هستند. کارکنان این هتل با رفتار دوستانه‌ای که دارد از مهمانان همچون عضوی از خانواده خود پذیرایی می‌کنند و بخشی از سرگرمی مسافران در این هتل وقت گذرانی با پرسنل مهربان و دوست داشتنی این مجموعه است. از آن جایی که هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد می‌توانید کافه ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی را در اطراف این هتل مشاهده کنید که گشت و گذار و تفریح در آن‌ها برای شما خالی از لطف نخواهد بود. جزیره مارماریس با دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی به صورت همزمان، هرساله میزبان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان است که برای کسب آرامش و قدم زدن در طبیعت بکر و زیبای آن به این منطقه سفر کرده اند. لازم به ذکر است که اگر شما نیز به فکر سفر به شهر مارماریس و اقامتی کم هزینه در این شهر هستید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید و با اقامت در Hani Boutique Otel Marmaris سفری دوست داشتنی و جذاب را برای خود رقم بزنید.

امکانات و خدمات هتل هانی بوتیک مارماریس


امکاناتی که در هتل هانی بوتیک مارماریس برای مهمانان فراهم شده در رده یک هتل فوق العاده عالی و ایده آل هستند. این هتل مجموعه‌ای کوچک و دوست داشتنی است که هرگز از اقامت در آن خسته نخواهید شد. صبحانه در هتل به صورت رایگان برای مهمانان سرو می‌شود و مسافران می‌توانند در بازه زمانی ساعت ۸ تا ۱۰ و نیم صبحانه خود را در هتل میل نمایند. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل برای مهمانانی که به همراه فرزندان خود سفر کرده اند، اقامت رایگان فرزندان زیر ۱۰ سال در صورت‌عدم استفاده از تخت اضافی است علاوه بر آن اگر کودک شما زیر ۲ سال سن داشته باشد یک تخت اضافی رایگان برای فرزندتان در اختیار شما قرار می‌گیرد. استخری که در محوطه هتل قرار دارد با صندلی‌های آفتابگیر ساحلی احاطه شده و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا پس از یک آب تنی و شنای دلچسب در استخر، از گرفتن حمام آفتاب بر روی صندلی‌های ساحلی لذت ببرند. یک استخر کوچک کم عمق نیز برای کودکان در نظر گرفته که فرزندان خردسال مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ را به مهمانان ارائه می‌دهد و علاوه بر آن چندین کافه و رستوران نیز در اطراف هتل قرار گرفته‌اند که مسافران می‌توانند برای تنوع بیشتر، صرف غذا در این رستوران‌ها را نیز تجربه کنند. تمام اتاق‌ها مجهز به وای فای رایگان است و اینترنت سیمی در برخی از مناطق عمومی و مشترک هتل نیز برای مهمانان در درسترس است. خدمات خشکشویی هتل در اختیار مسافران قرار دارند و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. علاوه بر آن این هتل دارای خدمات خانه داری نیز است که تمیزی و نظافت همیشگی واحدهای اقامتی را برای مهمانان تضمین می‌کند. امکانات و خدمات دیگری نیز در Hani Boutique Otel Marmaris به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان، خدمات تور و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل هانی بوتیک مارماریس


واحدهای اقامتی هتل هانی بوتیک مارماریس شامل اتاق کلاسیک، اتاق استاندارد دونفره و اتاق راحتی دونفره هستند. این واحدها فضایی آرام، تمیز و راحت را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و مسافران می‌توانند متناسب با فضایی که در نظر دارند یکی از این واحدها را برای اقامت انتخاب کنند. تمام واحدها دارای حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار هستند و از جمله امکاناتی که در آن‌ها یافت می‌شود می‌توان به تلویزیون، کانال‌های ماهواره ای، تخت‌های راحت، سرویس اتاق، اتو و میز اتو (در صورت درخواست) و… اشاره کرد.

فاصله هتل هانی بوتیک مارماریس تا اماکن مهم و گردگشری نزدیک


فاصله هتل تا پارک آبی مارماریس آتلانتیس: ۴۸۰ متر
فاصله تا شهر باستانی آموس: ۴۸۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۹۹۰ متر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است