search
menu

هتل Grand Pasa Hotel Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Pasa Hotel Marmaris
امکانات عمومی هتل گرند پاشا مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند پاشا مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Pasa Hotel Marmaris


هتل گرند پاشا یکی از هتل های مدرن و ۵ ستاره در شهر مارماریس ترکیه است. این هتل زیبا با ۲۸۰ اتاق آمادگی میزبانی از ۵۶۶ مسافر را دارد که سالانه از نقاط مختلف جهان برای سفرشان این منطقه را انتخاب می کنند و با خرید بلیط هواپیما عازم می شوند. این هتل بی نظیر تا دریا حدودا ۳۵۰ متر فاصله دارد و دسترسی به ساحل دریا از طریق ترانسفر هتل فراهم گشته است تا برای همه مسافران قابل استفاده باشد. همچنین از هتل گرند پاشا تا فرودگاه دالامان نیز حدودا ۱۰۰ کیلومتر فاصله وجود دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. از امکانات مشهور هتل گرند پاشا می توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اسپا، رستوران، بار و باغ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند پاشا مارماریس


امکانات عمومی ارائه شده در لابی هتل Grand Pasa Hotel Marmaris عبارتند از بخش صرافی برای تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. توجه داشته باشید که براساس قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. پارکینگ عمومی برای مسافرانی تعبیه گردیده است که با ماشین شخصی عازم این منطقه می شوند. اگر جزو مسافرانی هستید که بخاطر کار عازم شهر مارماریس می شوید، به راحتی با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید از خدمات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان بهره مند شوید، البته لازم به ذکر است که استفاده از امکانات مربوط به بیزینس با هزینه اضافی همراه است. در لابی هتل چندین مغازه سوغاتی فروشی دایر گردیده است تا در صورت نیاز لوازم و سوغاتی های مورد نظرتان را تهیه کنید. همچنین سالن زیبایی و آرایشی بی نظیری نیز در این هتل دایر است و انواع خدمات مربوط به زیبایی و سلامتی در این مرکز انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی هتل گرند پاشا شامل استخر شنا همراه با صندلی های آفتاب گیری است. استخرهای شنا یک مورد روباز و دیگری سرپوشیده است، توجه داشته باشید که هردو استخر به صورت فصلی دایر بوده و استفاده از این استخرها رایگان است. با رفتن به ساحل شهر مارماریس می توانید علاوه بر شنا از ورزش های آبی، غذا و نوشیدنی، تماشای غروب آفتاب از ساحل و کلبه های کنار ساحل بهره مند شوید. مرکز بدنسازی این هتل شامل دستگاه های به روز دنیاست و در بخش اسپای هتل Grand Pasa Hotel Marmaris نیز خدماتی مانند حمام ترکی و اتاق بخار، سونا و انواع ماساژها ارائه می شوند. پارک آبی موجود در این هتل نیز انواع تفریحات و سرگرمی ها را برای همه رده های سنی فراهم کرده اند تا در زمان اقامت لحظات خوشی را تجربه کنند. برای کودکان نیز کلوب بازی تعبیه شده است تا در این مکان سرگرم شوند و بزرگسالان با خیال آسوده به تفریح بپردازند. از جمله تفریحات دیگر در این هتل موسیقی زنده، پینک پنگ، زمین بازی و دارت هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند پاشا شامل ۶ سوئیت، ۳ اتاق خانواده و چندین اتاق های دوبل یا توئين استاندارد است. اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به باغ دارند و همگی در طی روز به صورت رایگان نظافت می شوند. در داخل اتاق ها نیز کف پارکت بوده و از پنجره های بزرگ اتاق ها چشم انداز رویایی قابل تماشاست. همچنین در داخل اتاق های هتل Grand Pasa Hotel Marmaris امکاناتی نظیر تلفن مستقیم، بالکن، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس وجود دارند. همچنین در داخل همه اتاق ها می توانید از حمام های اختصاصی بهره مند شوید و این حمام ها نیز دوش، وان، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی به صورت منویی و سلف سرویس ارائه می دهد که از طعم غذاهای ارائه شده در این رستوران سیر نخواهید شد.

فاصله هتل گرند پاشا مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم مارماریس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل مارماریس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است