search
menu

هتل Grand Ideal Premium Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Ideal Premium Marmaris
امکانات هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس
خدمات هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Grand Ideal Premium Marmaris


هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس یکی از بهترین هتل های پنج ستاره شهر مارماریس است. مارماریس شهری ساحلی در جنوب غربی ترکیه است که به بهشت ساحلی دریای مدیترانه شهرت دارد. هرآنچه را که از زیبایی و شکوه انتظار داشته باشید بدون شک می توانید در این شهر پیدا کنید. مناظر طبیعی بی نظیر، تفریحات مهیج، قایق سواری، بازارهای جذاب و... تنها گوشه ای از دیدنی های این شهر هستند. هتل Grand Ideal Premium Marmaris در نزدیکی ساحل شهر مارمامیس قرار گرفته و با امکانات و خدمات رفاهی فراوانی که دارد محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی را برای اقامت مسافران فراهم می کند. اطراف هتل پر است از رستوران های متنوع و مراکز خرید جذاب که مهمانان می توانند با گشت و گذار در آن ها لذت سفر خود را چندین برابر کنند. تفریحات دریایی که در ساحل نزدیک به هتل وجود دارند نیز به زیبایی های اطراف هتل افزوده اند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر ساحلی جذاب مارماریس در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری فوق العاده را تجربه کنید.

امکانات هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس


هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس با امکانات رفاهی فوق العاده ای که دارد بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی مدرن و لوکس هتل سبب شده است که مسافران لحظات خوشی را در هتل تجربه کنند و از اقامت خود لذت ببرند. این هتل دارای سه رستوران است که بهترین غذاهای ترکی و دریایی را به مهمانان ارائه می دهند. در کافه هتل نیز میان وعده های متنوع و بسیار لذیذی سرو می شوند که از امتحان کردن آن ها پشیمان نخواهید شد. امکانات ورزشی متعددی نظیر ایروبیک، دارت، فوتبال رومیزی، تنیس روی میز، واترپلو، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، استخر شنا سرپوشیده و... سبب خواهند شد که مهمانان بتوانند علاوه بر تجربه یک اقامت بی نظیر، حس خوش ورزش در سفر را نیز تجربه کنند. در هتل Grand Ideal Premium Marmaris امکانات فراوانی نیز برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده و مهمانانی که همراه با کودکان خود سفر کرده اند می توانند از امکاناتی نظیر زمین بازی کودکان، استخر شنای کودکان، مهمانی های مخصوص کودکان و...برای سرگرم کردن کودکان خود بهره مند شوند. از دیگر امکانات هتل می توان به آسانسور، اتاق چمدان، فروشگاه و مینی مارکت، چترهای آفتاب گیر ساحلی، استخر روباز با سرسره و... اشاره کرد.

خدمات هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس


مسئله ای که اقامت در هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس را برای مهانان جذاب تر و خاص تر می کند، وجود خدمات گسترده در کنار امکانات رفاهی فراوان این هتل است. پرسنل هتل بسیار صمیمی و خوش برخورد هستند و همین مسئله لذت اقامت در هتل را چندین برابر می کند. تمامی پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی هستند و به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت رسانی به مهمانان آماده اند. واحدهای اقامتی هتل به صورت روزانه سرویس می شوند و هیچ مشکلی از نظر نظافت واحدهای اقامتی برای ساکنین هتل وجود ندارد. هتل Grand Ideal Premium Marmaris دارای خدمات خشکشویی است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. نمایش هایی که توسط گروه انیمیشن در هتل اجرا می شوند به شدت مورد استقبال مهمانان قرار دارند و یکی از سرگرمی های متفاوت هتل به شمار می روند. خدمات ماساژ، اینترنت رایگان در سراسر ملک هتل، مهمانی های شبانه، آرایشگاه و... از دیگر خدمات این هتل به شمار می روند. لازم به ذکر است که شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت، ضمن اقامت در هتل Grand Ideal Premium Marmaris از امکانات و خدمات گسترده آن بهره مند شوید و سفری فوق العاده را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس با طراحی لوکس و مدرنی که دارند حس خوشی از اقامت را به مسافران منتقل می کنند. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و با امکانات رفاهی متنوعی که دارند لذت سفر را برای شما چندین برابر می کنند.
واحدهای اقامتی هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس به گونه ای طراحی شده اند که تمامی امکانات رفاهی لازم برای یک سفر خاطره انگیز را به میهمانان ارائه دهند. بالکن اختصاصی، صندوق امانات شخصی، مینی بار، سشوار، دوش، توالت، لوازم بهداشتی و... از جمله امکانات رفاهی این واحدها هستند که اقامت را برای مسافران دلچسب و لذت بخش می کنند.

فاصله هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا ساحل مارماریس: ۲۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۸۰۰ متر
مرکز خرید مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است