search
menu

هتل Grand Hotel Faros Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hotel Faros Marmaris
امکانات کلی هتل گرند فاروس مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند فاروس مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hotel Faros Marmaris


هتل گرند فاروس یکی از اعضای گروه فاروس است که یک گروه جوان و در عین حال پویا از موسسات شامل هتل یونس، هتل فاروس استانبول، شهر قدیمی فاروس سلطان احمد، ساحل فاروس و بونو گود تایمز، بونو مارینا و کافه بار یونس است. این هتل ۱۷ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل باکیفیت ولی اقتصادی در مارماریس که در اطراف یک استخر روباز ساخته شده، در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده است. بازار بزرگ مارماریس، قلعه مارماریس و آمفی تئاتر مارماریس از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. پارک محبوب آتاتورک فاصله چندانی با هتل ندارد. هدف این هتل این است که بازدید شما را تا حد ممکن آرامش‌بخش و لذت‌بخش کند، به همین دلیل است که تعداد زیادی از میهمانان سال به سال به آن‌جا می‌آیند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که ۵۰.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مارماریس را داشته باشید، هتل Grand Hotel Faros Marmaris یک مقصد عالی برای گردشگران است.

امکانات کلی هتل گرند فاروس مارماریس


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از میهمانان گرامی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی، یک استخر و یک رستوران در محل است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز نیز صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به باشگاه ورزشی هتل مراجعه کنند. میهمانان می‌توانند بعد از شنا و ورزش به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهند. حمام ترکی، خدمات ماساژ و سونا از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و فقط در مکان‌های خاصی مجاز به سیگار کشیدن هستید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان هتل Grand Hotel Faros Marmaris به زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و هلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل فاروس تورهای قایق و غواصی به غارهای زیر آبی دریای اژه را برگزار می‌کند. فعالیت‌های داخل سالن شامل تنیس روی میز، دارت و بیلیارد است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل گرند فاروس مارماریس دارای اتاق‌های استاندارد دبل و توئین است که بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل زیبا تجربه کنید. همه اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی مشرف به استخر یا کوه‌های اطراف هستند. اتاق‌های میهمان امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال و تهویه مطبوع را ارائه می‌دهند و میهمانان می‌توانند با اینترنت رایگان ارائه شده توسط هتل آنلاین شوند. در هر یک از اتاق‌های هتل Grand Hotel Faros Marmaris برای آسایش و راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


هتل گراند فاروس صبحانه را به سبک بوفه با غذاهای سنتی ترکی و بین المللی سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند هر شب از یک سالاد بار بزرگ و غذاهای گوشتی لطیف لذت ببرند. یک بار استخر برای نوشیدنی نیز وجود دارد.

فاصله هتل گرند فاروس مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۶۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان بار: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است