search
menu

هتل Golden Star Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Golden Star Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل گلدن استار مارماریس
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گلدن استار مارماریس

درباره Golden Star Hotel Marmaris


هتل گلدن استار مارماریس یک هتل کوچک و در عین حال زیبا و دوست داشتی در جزیره مارماریس ترکیه است که اقامت در آن برای افرادی که قصد تجربه سفر به مارماریس با صرفه هزینه‌های کمتر را دارند، به شدت توصیه می‌شود. هزینه‌های اقامت در این هتل فوق العاده مقرون به صرفه و ایده آل هستند و در مقابل، خدمات و امکانات متنوعی نیز در آن وجود دارند که آرامش و رفاه کامل مهمانان را برای آنان فراهم می‌کنند. اگر به فکر امکانات و تجهیزات لوکس و مدرن در واحدهای اقامتی خود هستید، این هتل گزینه مناسبی برای شما به حساب نمی‌آید، اما در صورتی که مایل به اقامت در واحدهایی تمیز، همراه با امکانات و خدمات مناسب و در عین حال مقرون به صرفه هستید، اقامت در هتل گلدن استار مارماریس یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود که از انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید. اگر شما نیز از علاقه مندان سفر به جزیره مارماریس هستید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید و با اقامت در Golden Star Hotel Marmaris سفری زیبا و مقرون به صرفه را تجربه کنید. بازدید از جاهای دیدنی مارماریس، سواحل مارماریس و ... را از دست ندهید.

امکانات و خدمات هتل گلدن استار مارماریس


ساختمان هتل گلدن استار مارماریس مجموعه‌ای از ساختمان‌های سفید کوچک است که با نرده‌های چوبی زیبایی از محیط بیرون جدا شده‌اند و در سرتاسر فضای خارجی ساختمان‌ها نیز چمن کاری و فضای سبز وجود دارد. درختان نخل بلند قدی نیز در اطراف ساختمان‌ها به صورت پراکنده وجود دارند که زیبایی محیط را دلربا‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. هتل دارای یک لابی کوچک و جمع و جور است که مسافران می‌توانند در هنگام ورود و قبل از سکونت در واحدهای اقامتی، استراحتی کوتاه را در آن داشته باشند. کارکنان این هتل به صورت ۲۴ساعته آماده استقبال از مهمانان هستند و در هر ساعتی از شبانه روز که به این هتل وارد شوید به خوبی از شما استقبال می‌شود. مجموعه خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده توسط Golden Star Hotel Marmaris تضمین می‌کند که همه مسافران بهترین استفاده را از اقامت خود ببرند. مهمانان در این هتل به اینترنت رایگان دسترسی دارند که در تمام مکان‌های عمومی و مشترک هتل برای آنان قابل استفاده و در دسترس است. مسافران می‌توانند با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفر خود را از فرودگاه به هتل از قبل برنامه ریزی کنند. پارکینگ همیشه در دسترس است و مسافرانی که به فکر کرایه خودرو در جزیره مارماریس هستند می‌توانند به صورت رایگان از آن بهبره‌مند شوند. کارکنان این هتل فوق العاده مفید و کار آمد هستند و در میز پذیرش می‌توانند با خدماتی از جمله صندوق امانات و نگهداری از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند به شما کمک کنند.
تمام واحدهای اقامتی دارای خدماتی مانند روم سرویس ۲۴ساعته هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. خدمات نظافت روزانه نیز در واحدهای اقامتی وجود دارند که خیال مسافران را از جهت تمیزی و پاکیزی اتاق‌ها راحت می‌کنند. استعمال سیگار در این هتل به مکان‌های تعیین شده برای سیگار کشیدن محدود می‌شود و مهمانانی که به دود یا بوی سیگار حساس هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. یکی از بهترین راه‌های استراحت و رفع خستگی در این هتل، استفاده از امکانات اتاق بخار است که سبب می‌شود مهمانان خستگی‌های یک روز پر از هیجان را به راحتی پشت سر بگذارند و خود را برای رویارویی با اتفاقات هیجان‌انگیز‌تر موجود در جزیره مارماریس آماده کنند. اطراف این هتل پر از رستوران‌ها و غذاخوری‌های رنگارنگ است که می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را در آن‌ها امتحان کنید و از تنوع غذاهای ترکی موجود در این رستوران‌ها لذت ببرید. در محوطه هتل یک استخر روباز وجود دارد که در عین کوچکی، تمیز و زیبا است. مهمانان می‌توانند در این استخر به تفریح و شنا بپردازند و اگر در واحدهای اقامتی سکونت داشته باشند که بالکن مشرف به استخر دارد، می‌توانند از منظره زیبای استخر نیز لذت ببرند.

واحدهای اقامتی


هتل گلدن استار مارماریس در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۵۱ واحد اقامتی متنوع است. اتاق استاندارد دونفره، اتاق دونفره ارزان قیمت، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت، اتاق دونفره خانوادگی، اتاق چهارگانه استاندارد و… از جمله واحدهای اقامتی موجود در این هتل هستند. امکاناتی که در این واحدها برای مهمانان فراهم می‌شوند با توجه به نوع واحد اقامتی متنوع هستند و از امکانات موجود در این واحدها در مجموع می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکن، کمد لباس، مینی بار، دوش، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گلدن استار مارماریس


فاصله هتل تا فانی دی: ۳۰۶ متر
فاصله هتل تا پارک آتلانتیس: ۵۸۳ متر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوا دریم: ۸۳۶ متر
فاصله هتل تا مرکز شهر: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی ستاره: ۱.۳۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است