search
menu

هتل Fortezza Beach Resort Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fortezza Beach Resort Marmaris
امکانات عمومی هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fortezza Beach Resort Marmaris


هتل فورتزا بیچ ریزورت از هتل های معروف و ۵ ستاره در منطقه ساحلی شهر مارماریس ترکیه است. این هتل زیبا تا روستای مشهور حصارنو حدودا ۶ کیلومتر فاصله دارد و بازدید از این روستا به همه مسافران پیشنهاد می شود، محلی فوق العاده و بی نظیر که برایتان خاطرات خوبی به جای می گذارد. همچنین فاصله هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس تا فرودگاه دالامان حدودا ۱۱۴ کیلومتر است و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا استفاده کنید. از امکانات پرطرفدار این هتل می توان به استخرهای شنا، بار و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس


براساس قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. برای مسافرانی که به قصد تجارت و تفریح بلیط هواپیمای خارجی خریداری می کنند، با رزرو این هتل اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد، همچنین در مرکز بیزینس امکان برگزاری جلسات و کنفرانس هایشان وجود دارد. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر هستند. در لابی هتل Fortezza Beach Resort Marmaris خدماتی مانند میز تور و بلیط، اتاق چمدان و تبدیل ارز ارائه می شوند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر گردیده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارید. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی نظیر شامل سه استخر روباز است، دو استخر در طی سال باز بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب هستند. استخر سوم نیز مخصوص کودکان بوده و لازم به ذکر است که استفاده از هر سه استخر در این هتل رایگان است. همچنین مرکز اسپای هتل فورتزا بیچ ریزورت شامل حمام ترکی، سونا و انواع ماساژ است. ساحل اختصاصی این هتل در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست. در سالن بدنسازی موجود در این هتل نیز انواع دستگاه های روز دنیا وجود دارند و همچنین امکانات ورزشی مانند بیلیارد، دارت و تنیس نیز در این هتل دایر هستند. برای کودکان نیز زمین بازی تعبیه شده است تا لحظات خوشی داشته باشند. از جمله تفریحات دیگر در هتل Fortezza Beach Resort Mamaris می توان به ایروبیک، موسیقی زنده، پارک آبی، کلاب کودکان، ورزش های آبی، سرسره های آبی، کلوب های شبانه، موج سواری، غواصی، کلاس های یوگا، مرکز سلامت و اتاق بازی اشاره کرد. در سالن زیبایی می توانید از خدمات پوست و مو نظیر پدیکور، مانیکور، انواع ماساژ، کوپ، رنگ بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های این هتل لوکس بوده و دارای دکوراسیونی مدرن و شیک هستند. چشم انداز اتاق ها رو به باغ، دریا، استخر و کوه هستند و هریک از این چشم اندازها زیبایی خود را دارند. انواع اتاق های موجود در هتل Fortezza Beach Resort Marmaris نیز عبارتند از اتاق دولوکس دوبل سوپرییر، اتاق دولوکس، اتاق دوبل، اتاق دوبل با چشم انداز دریا، اتاق خانواده و اتاق خانواده با چشم انداز دریا. در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون ال سی دی با شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، امکانات اتوکشی، کتری برقی، کمدلباس، استخر اختصاصی، بالکن وجود دارند. اتاق های دولوکس سوپرییر داری حمام اسپا بوده و در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد.

رستوران هتل


در رستوران میخانه انواع کباب، سالاد، پیش غذا و دسر را برای میهمانان سرو می شوند. همچنین در رستوران Sardalya انواع غذاهای دریایی و دسرهای خوشمزه سرو می کنند. هر دو رستوران موجود در این هتل به صورت منویی در ساحل اختصاصی دایر گردیده اند.

فاصله هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۱۸.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۲۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوادریم: ۲۰.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۲۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است