search
menu

هتل Fidan Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Fidan Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل آپارتمان فیدان مارماریس
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان فیدان مارماریس
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان فیدان مارماریس

درباره Fidan Hotel Marmaris


هتل آپارتمان فیدان مارماریس یک هتل ۳ ستاره در جزیره زیبای مارماریس است. این هتل هزینه‌های اقامتی مناسبی دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه اقامتی برای مسافران جزیره مارماریس باشد. هتل در نزدیکی ساحل دریا قرار دارد و در اطراف آن فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های فراوانی قرار گرفته‌اند که می‌توانند مسافران را تا هر مدتی که این جزیره ساکن هستند، سرگرم کنند. معماری ساختمان این هتل از بیرون زیبا و دوست داشتنی است و از آن جایی که محوطه سبز گسترده‌ای دارد، شرایط را برای استراحت کردن و قدم زدن روزانه مهمانان به خوبی فراهم می‌کند. محیط داخلی هتل نیز در عین سادگی زیبا و تمیز است و در مجموع می‌توان گفت امکانات و خدماتی که در آن وجود دارند، به عنوان یک هتل ۳ ستاره و در مقابل هزینه‌های دریافتی، مناسب و مقرون به صرفه هستند. نزدیکی هتل به ساحل دریا، رفت و آمد را برای مهمانان بسیار آسان‌تر می‌کند و سبب می‌شود که مسافران تنها با پیاده روی‌های کوتاه در اطراف هتل، به اماکن تماشایی فراوانی دسترسی داشته باشند. مارماریس جزیره‌ای شگفت‌انگیز در کشور ترکیه است، که به سبب طبیعت بی‌نهایت زبیا و غیر قابل وصفی که دارد توانسته نظر بسیاری از گردشگران سرتاسر جهان را به خود جلب کند. این جزیره زیبا به دلیل نزدیک بودن به ایران، در بین مردم ما نیز طرفداران زیادی دارد و هرساله از مهمانان ایرانی فراوانی استقابل می‌کند. اگر شما نیز از طرفداران سفر به این جزیره پر از ماجرا هستید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به مارماریس سفر کنید و با سکونت در Fidan Hotel Marmaris سفری زیبا و در عین حال با هزینه‌های اقامتی مناسب را برای خود رقم بزنید. پارک های آبی مارماریس ازجمله بهترین مکان‌ها برای لذت از تابستان هستند. از دستشان ندهید. از تفریحات ماماریس نهایت لذت را ببرید.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان فیدان مارماریس


امکانات و خدمات لازم برای تجربه یک اقامت آرام و دل‌انگیز در هتل آپارتمان فیدان مارماریس فراهم شده اند. استخر سربازی که در محوطه هتل قرار دارد به خوبی می‌تواند در زمان‌های اوقات فراغت از مهمانان استقبال کند. در اطراف این هتل صندلی‌های آفتابگیر ساحلی قرار گرفته‌اند که مسافران می‌توانند ضمن استراحت بر روی آن ها، از گرفتن حمام آفتاب نیز لذت ببرند. علاوه بر تمام رستوران‌های متنوعی که در فواصل بسیار کوتاهی از هتل قرار دارند، در ساختمان هتل نیز یک رستوران وجود دارد که غذاهای لذیذ و خوش طعم ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی است و مهمانان می‌توانند برای رفت و آمد بین فرودگاه و هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. مسافران برای تامین ارز مورد نیاز خود می‌توانند از خدمات تبدیل ارز در هتل استفاده کنند. یک مینی مارکت در هتل وجود دارد که نیاز‌های اولیه مهمانان را برای آنان برطرف می‌کند. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز تسلط دارند و برای برقراری ارتباط با آن‌ها دچار مشکل نخواهید شد. انواع خدمات نظافتی موجود در این هتل شامل خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و نظافت روزانه هستند که خیال مهمانان را از هر جهت برای حضور در این هتل آسوده می‌سازند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا سرتاسر جزیره مارماریس را با استفاده از یک خودرو شخصی کشف کنند. ورود حیوانات خانگی به Fidan Hotel Marmaris آزاد است و مسافران می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، حیوانات خانگی خود را نیز در سفر به همراه داشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان فیدان مارماریس


دکوراسیون و فضای داخلی واحدهای اقامتی موجود در هتل آپارتمان مارماریس بنا به نوع واحد اقامتی انتخاب شده متنوع هستند. در این هتل ۶ نوع واحد اقامتی برای مهمانان فراهم شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق خانوادگی، اتاق یک نفره با بالکن، اتاق خانواده لوکس و اتاق استاندارد دونفره اشاره کرد. تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، تهویه مطبوع، میز مطالعه، حمام اختصاصی و… از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی Fidan Hotel Marmaris هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان فیدان مارماریس


فاصله هتل تا ساحل عمومی مارماریس: ۲۵۰ متر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر مارماریس: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مجسمه آتاتورک: ۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است