search
menu

هتل Faros Premium Beach Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Faros Premium Beach Marmaris
امکانات عمومی هتل فاروس پریمیوم بیچ مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فاروس پریمیوم بیچ مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Faros Premium Beach Marmaris


هتل فاروس پریمیوم بیچ یکی از هتل‌های عالی و لاکچری در شهر مارماریس ترکیه است. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند پارک ملی مارماریس بسیار آسان است. همچنین این هتل در محلی قرارگرفته که مسافران این اقامت را فراموش نخواهند کرد و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق خواهند شد. هتل Faros Premium Beach Marmaris چند دقیقه پیاده‌روی تا ساحل ایچملر فاصله دارد. همچنین تا ساحل آیکون نیز کمتر از یک کیلومتر و تا پلاژ تورونچ ۲.۸ کیلومتر فاصله وجود دارد که جزو ساحل‌های نزدیک به آن به شمار می‌رود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه دالامان بوده که با ۵۰ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا و رستوران.

امکانات عمومی هتل فاروس پریمیوم بیچ مارماریس


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که بدون نیاز به قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کند. علاوه بر آن، در قسمت پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند. روم سرویس و تبدیل ارز نیز جزو سایر خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل به شمار می‌روند. دقت داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل Faros Premium Beach Marmaris دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نیست، بدین‌جهت بهتر است سیم‌کارت‌هایی را تهیه کنید که اینترنت داشته باشد. علاوه بر این‌ها، برای رفت‌وآمد بین طبقات آسانسور تعبیه‌شده است. در لابی می‌توانید از سالن آرایش و زیبایی بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است و اینکه قسمت شستشو شامل خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بوده و با هزینه مجزا قابل‌دسترس هستند. با توجه به اینکه تمامی پرسنل در این مجموعه به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت با مسافران تمامی کشورها ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل استخر شنای روباز است که فصلی بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. این استخر فقط مناسب بزرگ‌سالان است. توجه داشته باشید که استفاده از این استخر رایگان بوده و از ساحل و باغ محوطه نیز می‌توانید در هنگام عصر و شب لذت ببرید و در ساعات مختلف لحظات خوشی را تجربه کنید. علاوه بر آن، ساحل اختصاصی پرطرفدار است و از نقاط مختلف جهان برای این ساحل عازم شهر مارماریس شده و با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای مسافرتی بی‌نظیر آماده می‌کنند. علاوه بر آن، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار ورزش دوستان قرار داده می‌شود و همچنین از مهمانان در هنگام ورود به هتل Faros Premium Beach Marmaris می‌توانند از سونا استفاده کرده و بدین طریق از آن‌ها استقبال می‌شود. در بخش اسپا نیز می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید و اینکه در قسمت آرایش و زیبایی نیز انواع خدمات مربوط به پوست، مو و ناخن ارائه می‌دهد. حمام ترکی و چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیری جزو خدمات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت با چشم‌انداز دریا شامل دو اتاق‌خواب، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا و اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز شهر. با توجه به اینکه همه اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در داخل هتل Faros Premium Beach Marmaris شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. از سایر امکانات ارائه‌شده می‌توان به تلویزیون، کتری برقی و بالکن اشاره کرد که از روی بالکن می‌توانید دریا را تماشا کرده و لذت ببرید. توجه داشته باشید که تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها استعمال سیگار ممنوع بوده، بدین‌جهت افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه نیز به صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح در رستوران این هتل می‌شود. علاوه بر آن، در این رستوران انواع غذاهای ترکی و محلی به صورت سلف‌سرویس در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌شود.

فاصله هتل فاروس پریمیوم بیچ مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ایچملر: ۴۵۰ متر
فاصله تا پارک آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل مارماریس: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا جزیره کلئوپاترا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است