search
menu

هتل Dora Beach Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dora Beach Marmaris
امکانات عمومی هتل دورا بیچ مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دورا بیچ مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dora Beach Marmaris


هتل دورا بیچ مارماریس یکی از هتل های ۴ ستاره شهر مارماریس است که در ساحل مارماریس واقع شده است، به طوری که تا مرکز شهر فاصله بسیار اندکی دارد. این هتل در سال ۱۹۹۶ افتتاح گردیده و تنها در چند قدمی دریای باشکوه مارماریس قرار دارد، همچنین فاصله اندکی تا آکوا پارک دریم و پارک آبی آتلانتیس دارد که همین مسائل سبب جذب گردشگر در طول سال می شوند، تا حدی که خیلی از مسافران برای شوق رفتن به این پارک های آبی به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام می کنند.
مرکز شهر مارمریس حدودا ۳ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه دالامان نیز در ۹۰ کیلومتری هتل دورا بیچ واقع شده است که برای دسترسی به فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس های موجود در فرودگاه بهره مند شوید یا اینکه از هتل Dora Beach Marmaris شاتل فرودگاهی همراه با هزینه مجزا در اختیارتان قرار داده می شود.

امکانات عمومی هتل دورا بیچ مارماریس


در تمامی نقاط این هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در هتل Dora Beach Marmaris امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. پرسنل مجرب این هتل با خوشرویی از مسافران استقبال می کنند و همگی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، بخشی به عنوان پارکینگ اختصاصی دایر گردیده است. در محوطه هتل باغ زیبایی وجود دارد. از دلایل محبوبیت این هتل می توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد که مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


مطمئن باشید با اقامت در این هتل تعطیلات عالی پیش رو خواهید داشت، مثلا در باغ با شکوه نزدیک ساحل می توانید میوه های یخ زده را امتحان کنید و در صندلی های آفتاب گیری ریلکس کنید. استخر هتل دورا بیچ مارماریس در فاصله ۵۰ متری از ساحل قرار دارد و این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و لحظات به یاد ماندنی برای همه مسافران رقم می زند. باغ بزرگ هتل Dora Beach Marmaris مجهز به سالن های استراحت، رستوران و یک زمین تنیس است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق رمانتیک، اتاق پرومو، اتاق استاندارد. در هتل دورا بیچ، تمامی اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و بالکن هستند. اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به دریا یا باغ دارند و برخی از اتاق ها با دکوراسیونی منحصر به فرد مانند سقف آینه ای و وان آبگرم مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. هتل Dora Beach به عنوان هتلی لوکس در شهر مارماریس شامل ۷۵ اتاق است و روزانه همه اتاق ها نظافت می شوند.
از جمله مهم‌ ترین امکانات اتاق های هتل Dora Beach Marmaris عبارتند از گاوصندوق، اینترنت وای فای رایگان و روم سرویس، یخچال، مینی بار، میزکار، کاناپه. برای دسترسی به اتاق ها می توانید سوار آسانسور شوید. با توجه به اینکه استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است، اما برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است.

رستوران هتل


رستوران این هتل غذاهای متنوع ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس و منویی ارائه می دهد، همچنین در کافه فضای باز هتل Dora Beach Marmaris می توانید بعد از ظهر به یاد ماندنی را تجربه کنید، زیرا با سفارش چای و قهوه ترکی همراه با شیرینی و دسرهای مخصوص لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل دورا بیچ مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک دلفین مارماریس: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل مارماریس: ۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است