search
menu

هتل Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris


هتل ۵ ستاره کوکس کلاب آداکوی دارای محیطی منحصر به فرد است که در شبه جزیره غرق آفتاب آداکوی و در لبه یکی از سرزنده‌ترین شهرهای مدیترانه قرار گرفته است. در بازار نزدیک هتل طیفی از زیورآلات اصلی و کالاهای دست ساز به فروش می‌رسد و بارهای زیادی برای گشت و گذار در منطقه وجود دارد. فرصت‌های زیادی برای کاوش در زمین با پیاده‌روی در پارک ملی و غارهای باستانی وجود دارد که مناظری خیره‌ کننده از دریای مدیترانه را ارائه می‌دهد. شهرهای باستانی Dalyan و Datca تنها یک ساعت با شما فاصله دارند و مکان مناسبی برای گذراندن یک روز با قدم زدن در خیابان‌های کوچک و نمونه‌ برداری از بسیاری از محصولات مانند بادام و زیتون محلی هستند. این منطقه برای موج سواری و غواصی نیز محبوب است. قلعه مارماریس و موزه مارماریس از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. فرودگاه دالامان نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل بوده و ۴۶.۳ کیلومتر با آن فاصله دارد. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris اقامت بی نظیری را تجربه کنید. این هتل با مناظر خیره کننده مارماریس، مکان مناسبی برای آشتی دادن ذهن، بدن و روح شماست.

امکانات کلی هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس


پذیرش ۲۴ ساعته و یک باغ در این هتل وجود دارد. برای راحتی و آسایش میهمانان خدماتی از قبیل انبار چمدان، پارکینگ رایگان، کرایه خودرو و صندوق امانات در هتل Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris ارائه می‌شود. وای فای رایگان در همه قسمت‌های هتل در دسترس است. برای میهمانان کم توان و ناتوان امکانات ویژه‌ای مانند ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. یک ساحل اختصاصی نیز در این هتل وجود دارد. توجه داشته باشید که از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. هتل کوکس کلاب آداکوی دارای یک استخر روباز و صندلی‌های آفتاب در کنار آن است. یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز برای علاقمندان به ورزش و بدنسازی در نظر گرفته شده است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به جکوزی یا مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید. همه چیز از فوتبال خصوصی و والیبال ساحلی گرفته تا ورزش‌های آبی در این هتل ارائه می‌شوند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ ظهر صورت می‌گیرد. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس با ۱۵۱ اتاق دو نفره، سه تخته و کلاب امروزی به همراه سوئیت، بهشت ایده آلی برای استراحت و خوش گذرانی در تابستان است. هر اتاق دارای بالکن یا تراس، تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن و حمام با دوش، سشوار، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی است. منظره دریا، استخر یا رودخانه در اتاق‌های خاص قابل مشاهده است.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرند. رستوران پرهیاهو کانتینای هتل Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris مملو از تازه‌ترین طعم‌های محلی و بین المللی است. انواع غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در این رستوران ارائه می‌شود. صبحانه به صورت تازه و سلف سرویس سرو می‌شود. نان تازه، شیرینی‌ها و میوه‌های تازه فراوان، قهوه تازه دم شده، چای باکیفیت و انواع آبمیوه‌های مختلف ارائه می‌شود. آبمیوه‌های تازه، اسموتی‌ها و غذاهای مخصوص با هزینه اضافی در دسترس هستند. همچنین می‌توانید اوقات خوشی را در بار Captain Cook در Cook's Club Adakoy Marmaris بگذرانید، جایی که می‌توانید از آب‌میوه‌های تازه و کوکتل‌های خاص بنوشید، که هر کدام را با دقت و با گیاهان دستچین شده و مواد محلی تزئین کرده‌اند.

فاصله هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مارماریس: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان بار مارماریس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است