search
menu

هتل Comet Hotel Deluxe Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Comet Hotel Deluxe Marmaris
امکانات عمومی هتل کامت دلوکس مارماریس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامت دلوکس مارماریس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Comet Hotel Deluxe Marmaris


هتل کامت دلوکس در منطقه آرموت آلان مارماریس واقع شده است و امکانات نسبتا خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند در کنار استخر و با دریافت اسپای حرفه‌ای استراحت کنند و از غذاهای بین المللی در رستوران کنار استخر لذت ببرند. برای کودکان نیز شرایط فوق العاده‌ای در نظر گرفته‌شده‌است که شامل یک باشگاه کودکان، استخر و زمین بازی است. در شهر مارماریس هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های بسیار خوبی وجود دارند که در کنار جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند: مارینای مارماریس، قلعه مارماریس، پارک آتاتورک و مرکز خرید مالمارین می‌توانند سبب پرطرفدار شدن این شهر برای اقامت و گردش باشند. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به آسانی به این شهر زیبا و جذاب سفر کنید. برای اطلاع از امکانات عمومی و اتاق‌های این هتل چهار ستاره تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

امکانات عمومی هتل کامت دلوکس مارماریس


هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و تقریبا برای یک اقامت ایده‌آل همه چیز را دارد. از جمله امکانات چشمگیر شامل وجود یک استخر بزرگ و تمیز است که برای کودکان نیز مناسب است. هتل علاوه بر استخر دارای سونا نیز هست و برای راحتی و آسایش شما گزینه بسیار خوبی است. فعالیت‌های ورزشی و گروهی بسیاری نیز در این هتل می‌توانید انجام دهید که شامل: تفریحات عصرگاهی، امکان تماشای تلویزیون بصورت دسته جمعی، تنیس روی میز، وجود سکوی شیرجه، دارت و پارک آبی است. علاوه بر موارد گفته شده، یکی از ویژگی‌های دیگر این هتل وجود ساحل اختصاصی برای هتل Comet Hotel Deluxe in Marmaris است. اینترنت نیز مانند بسیاری از هتل‌های دیگر در این هتل وجود دارد و استفاده از آن رایگان است. اگر در این سفر خودرو به همراه دارید بهتر است بدانید که هتل پارکینگ رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر خودرو ندارید می‌توانید از هتل بخواهید تا برای شما خودرو اجاره کند.
پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پذیرش مسافران است. خدمات دربانی نیز وجود دارد و امنیت هتل در حد بسیار خوبی است. داخل خود هتل می‌توانید از خدمات صرافی نیز استفاده کنید. ذکر این نکته نیز ضروری است که سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است. داخل هتل فروشگاهی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید هدایا و یا سوغاتی تهیه کنید. در این هتل ورود حیوانات خانگی ممنوع است. در ادامه با امکانات اتاق‌های هتل آشنا خواهید شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای ۶۰ اتاق است و تمامی اتاق‌های دارای فضایی بزرگ و دلباز هستند. در بسیاری از این واحدها تراس وجود دارد. تهویه مطبوع در واحدها به خوبی صورت می‌گیرد و نظافت نیز در حد خوب و قابل قبولی است. واحدها دارای اینترنت رایگان هستند و تلویزیون نیز در همه آن‌ها وجود دارد. کف اتاق‌ها کف پوش است و پنجره‌های بزرگی دارند که با پرده‌های توری زیبایی آراسته شده‌اند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها مناسب و درخور یک هتل چهار ستاره است و شما به راحتی میتوانید حس خوب و آرامش را تجربه کنید. انواع اتاق‌های هتل Comet Hotel Deluxe in Marmaris شامل:
• اتاق هانی مون
• اتاق اقتصادی خانوادگی
• اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس
• سوییت هانی مون
• سوییت استاندارد
• سوییت چهار نفره با یک مبل تخت شو

رستوران هتل


رستوران هتل غذاهای متنوع و حتی منوی بین المللی نیز دارد که برای انواع سلیقه‌ها می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. علاوه بر غذاهای بین المللی در منوی رستوران هتل Comet Hotel Deluxe in Marmaris غذاهای مناسب برای افرادی که رژیم می‌گیرند و گیاهخوارا هستند نیز وجود دارد.

فاصله هتل کامت دلوکس مارماریس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک: ۵۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مارماریس: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است