search
menu

هتل Club Sema Suite Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Sema Suite Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل کلاب سما مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب سما مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Sema Suite Hotel Marmaris


هتل ۴ ستاره کلاب سما مارماریس در نزدیکی ساحل و در مرکز شهر مارماریس واقع شده است. قلعه مارماریس، پارک ملی مارماریس و آمفی تئاتر مارماریس از دیدنی‌های محلی هستند و برخی از جاذبه‌های این منطقه شامل پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی آکوا دریم هستند. همچنین ساحل عمومی مارماریس، پنج شنبه بازار مارماریس و بار استریت مارماریس از نقاط دیدنی محبوب نزدیک هتل کلاب سما سوئیت هستند.
پیشنهاد می‌شود که از گالری‌های هنری محبوب مانند گالری هنری Mona Titti نیز دیدن کنید. اگر در این هتل هستید، یک قدم با زیبایی‌های طبیعی مارماریس، تورهای قایق بادبانی، تفریحات شبانه و بوتیک‌ها فاصله دارید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که در ۹۵ کیلومتری هتل آپارتمان قرار دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مارماریس ترکیه را داشته باشید، هتل آپارتمان Club Sema Suite Hotel Marmaris با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل کلاب سما مارماریس


هدف این هتل این است که اقامت شما را تا حد امکان آرامش بخش و لذت بخش کند، به همین دلیل است که تعداد زیادی از میهمانان سال به سال به این‌جا می‌آیند. میهمانان هنگام اقامت در هتل Club Sema Suite Hotel Marmaris به خدمات اتاق و تراس آفتاب‌گیر دسترسی دارند. همچنین می‌توانند از استخر و سالن استراحت، باغ و امکانات ورزش‌های آبی لذت ببرند. استخر کودکان نیز در این هتل وجود دارد. برای راحتی و آسایش میهمانان انواع ماساژها ارائه می‌شود. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، میز تور و انبار چمدان از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه اضافی استفاده کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. خدمات کرایه ماشین در اقامتگاه موجود است.
اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید، صرافی هتل در خدمت شماست. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. به هنگام تفریح و گردش می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. امکانات تجاری مناسب شامل فکس، فتوکپی، میز و تلفن است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. خدماتی از قبیل ویلچر برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دارای سوئیت خانوادگی و استودیو است. هر واحد دارای مبل، یک قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یک آشپزخانه مجهز با فضای ناهار خوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی است. یخچال، مینی‌بار و کتری نیز موجود است. همه ۴۷ اتاق عایق صدا دارای وای فای رایگان و بالکن هستند.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح در هتل آپارتمان کلاب سما مارماریس در دسترس است. وقتی در مارماریس هستید، حتما غذاهای محلی مانند میگو را در Vamos Beach، Stella Restaurant & Bar، یا Dede Restaurant تجربه کنید.

فاصله هتل کلاب سما مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه مارماریس: ۸۰۰ متر
فاصله آمفی تئاتر مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است