search
menu

هتل Club Dante Marmaris

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Dante Marmaris
امکانات و خدمات هتل کلاب دانته مارماریس
واحدهای اقامتی هتل کلاب دانته مارماریس
فاصله هتل کلاب دانته مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Club Dante Marmaris


هتل کلاب دانته مارماریس یک هتل اقتصادی، تمیز و زیبا در شهر مارماریس کشور ترکیه است که به دلیل امکانات جذاب و مقرون به صرفه‌ای که دارد توانسته نظر بسیاری از مهمانان شهر مارماریس را به خود جلب کند. این هتل در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است و علاوه بر آن که دسترسی آسان به مرکز مارماریس را برای مسافران آسان می‌کند، از شلوغی‌ها و سر و صدای مرکز شهر نیز فاصله دارد و به همین دلیل توانسته به خوبی جایگاه خود را در بین گردشگران جزیره مارماریس تثبیت کند. مهمانان هتل Club Dante Marmaris می‌توانند با پیاده روی‌های کوتاه در اطراف هتل، به تعداد زیادی کافه، سوپرمارکت، فروشگاه و… دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تماشای آن‌ها لذت ببرند. در فاصله ۱.۸ کیلومتری از هتل یک پارک آبی بزرگ وجود دارد که بدون شک بازدید از آن برای مهمانان سرگرم کننده و جذاب خواهد بود. علاوه بر آن موزه مارماریس نیز از هتل فاصله چندانی ندارد و مسافران می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند از آن دیدن کنند. مارماریس شهری رنگارنگ با جاذبه‌های گوناگون است که طبیعت بی‌نظیر و فوق العاده‌ای دارد. این شهر به دلیل رونق گردشگری فراوان، جاذبه‌ها و تفریحات متنوعی را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پارک ملی مارماریس، مراکز خرید مارماریس، پارک‌های آبی مارماریس و… اشاره کرد.

امکانات و خدمات هتل کلاب دانته مارماریس


هتل کلاب دانته مارماریس امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. جاذبه‌های شهر مارماریس بسیار فراوان هستند و از جذابترین آن‌ها می‌توان به سواحل مارماریس اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های مورد توجه هتل Club Dante Marmaris این است که در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته است و مهمانان هتل به راحتی می‌توانند از انواع تفریحات آبی موجود در آن بهره‌مند شوند و همچنین ساعت‌ها به تماشای منظره زیبای ساحل بپردازند و از قدم زدن و استراحت در آن لذت ببرند. تراس هتل بهترین محلی است که مسافران می‌توانند برای صرف عصرانه و وقت گذرانی از آن استفاده کنند. در محوطه هتل یک استخر روباز وجود دارد که مهمانان می‌توانند آب تنی کردن در آن را تجربه کنند. بخش هیجان‌انگیز امکانات این هتل، وجود آشپزخانه‌های کوچک در هرکدام از واحدهای اقامتی این هتل است که با امکانات لازم برای آشپزی، تجهیز شده‌اند و مسافران می‌توانند در صورت تمایل آشپزی کردن در سفر را نیز تجربه کنید. یک غذاخوری نیز در هتل وجود دارد که انواع غذاهای ترکی را برای مسافران سرو می‌کند و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در این رستوران لذت ببرند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و مسافران می‌توانند ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. فضاهای عمومی هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از همین جهت مهمانان احساس خوبی را در زمان اقامت تجربه می‌کنند. سرویس اتاق برای مسافران فعال است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند سفارش دهند و در اتاق خود تحویل بگیرند. امکانات و خدمات دیگری نیز در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی، چترهای آفتابی، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت سیمی رایگان، پذیزش ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل کلاب دانته مارماریس


آپارتمان‌های یکخوابه هتل کلاب دانته مارماریس فضایی تمیز و آرامش بخش را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و در عین سادگی که دارند شکیل و مرتب هستند. اتاق‌ها دارای تراس هستند و منظره زیبای دریا را نیز به مهمانان ارائه می‌دهند. در تمام واحدها حمام خصوصی و آشپزخانه‌های کوچکی وجود دارند که اقامت را برای مهمانان کاملا اختصاصی و راحت می‌کنند. امکانات متنوعی در واحدهای هتل Club Dante Marmaris وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، وای فای، تلفن، حوله و… اشاره کرد.

فاصله هتل کلاب دانته مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا ساحل مارماریس: ۱۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا جزیره کلئوپاترا: ۳۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است