search
menu

هتل City Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل سیتی مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Hotel Marmaris


هتل سیتی که در مرکز شهر مارماریس قرار دارد، با کارکنان خوش برخورد و زیبایی‌های طبیعی، به میهمانان خود نوید یک تعطیلات آرام را می‌دهد. مارینای مارماریس، قلعه مارماریس، پارک آتاتورک و مرکز خرید مالمارین از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی محل اقامت شامل ساحل عمومی مارماریس، پنج شنبه بازار مارماریس و خیابان بار مارماریس است.
با چند دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به پارک‌‌های آبی مارماریس مانند پارک آبی آتلانتیس برسانید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که در ۹۵ کیلومتری هتل سیتی مارماریس قرار دارد. برای تهیه بلیط هواپیما می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و با رزرو هتل City Hotel Marmaris اقامت بی‌نظیری را در مارماریس تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سیتی مارماریس


در اتاق‌ها و قسمت‌های مشترک هتل وای فای وجود دارد. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و پارکینگ رایگان نیز در هتل City Hotel Marmaris ارائه می‌شوند. امکانات تجاری مناسب شامل فکس، فتوکپی، میز و تلفن است. خانه داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان اتو و میز اتو را درخواست کرد. امکانات دیگر عبارتند از اسنک بار، اغذیه فروشی و خدمات اتاق ۲۴ ساعته. همچنین یک استخر روباز که در آن می‌توانید از آفتاب لذت ببرید، یک استخر کودکان در فضای باز برای میهمانان کوچک، یک تراس با صندلی‌های آفتاب‌گیر، یک منطقه تلویزیونی مشترک، خشکشویی و رستورانی با طعم‌های لذیذ وجود دارد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.
صندوق امانات نیز برای آسودگی خاطر شما در نگهداری از اشیای قیمتی کمک می‌کند. میهمانانی که دارای مشکلات مفصلی هستند می‌توانند برای جا به جایی بین طبقات از آسانسور استفاده کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. قبل از رزرو اتاق خود توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل سیتی مارماریس ممنوع است. تخت نوزاد در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• موقعیت مکانی خوب
• قیمت مناسب
• تسلط کارکنان به زبان انگلیسی
• پاکیزگی هتل
• رزرواسیون ایمن و آنلاین

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل City Hotel Marmaris دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد با چشم انداز دریا، سوسیت دبل دارای بالکن، اتاق دبل استاندارد، سوئیت سه تخته دارای بالکن و اتاق توئین استاندارد است که بسته به نیاز خود و اینکه تنهایی، با دوستان و یا با خانواده سفر می‌کنید می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. در تمام اتاق‌های هتل سیتی تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، مینی بار، تهویه مطبوع، اتصال به اینترنت بی سیم و بالکن وجود دارد. اتاق‌‌ها مجهز به چای ساز و قهوه ساز نیز هستند. اتاق‌های سه تخته دارای تراس با صندلی‌های آفتابگیر هستند. در هتل همه اتاق‌ها ملحفه و حوله دارند. حمام‌ها شامل دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل


می‌توانید روز را با صبحانه بوفه شروع کنید. میهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی در Kofteci Ramiz با ۷ دقیقه پیاده روی از هتل لذت ببرند. اسنک بار دارای یک سالن استراحت و یک تراس بزرگ برای سرگرمی است. منوی ویژه و منوی کودکان برای کودکان در هتل سیتی مارماریس ارائه می‌شود. می‌توانید قهوه خود را در سایه درختان میوه هتل که نزدیک به آبی دریا است بنوشید.

فاصله هتل سیتی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه مارماریس: ۲۰۰ متر
فاصله تا مجسمه آتاتورک ۳۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه مارماریس: ۷۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است