search
menu

هتل Candan Apart Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Candan Apart Marmaris
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان جاندان مارماریس
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان جاندان از اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Candan Apart Marmaris


هتل جاندان آپارت مارماریس از هتل‌های محبوب شهر است که در طول یک دهه فعالیت خود توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. این هتل ۴۵۰ متر با ساحل مارماریس فاصله دارد که این مسافت را می‌توان در ۶ دقیقه طی کرد. از ویژگی‌های برجسته هتل Candan Apart می‌توان به استخر بزرگ روباز و تراس آفتابگیرش اشاره کرد. برای گذراندن تعطیلات در شن‌های تیره ساحل «اوزون یالی» مارماریس، هتل آپارتمان جاندان گزینه ایده‌آل و در عین حال مقرون به صرفه‌ای است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان جاندان مارماریس


این هتل از همه نظر رفاه و آسایش را برای خرید بلیط هواپیما مارماریس فراهم می‌کند و بیش‌تر محبوبیتش را مدیون رفتار حرفه‌ای کارکنان خود است. بعد از این مورد، موقعیت مکانی هتل به سبب نزدیکی به بازارها، جاذبه‌های دیدنی مارماریس و رستوران‌ها مناسب است. ضمنا هتل به امور نظافتی رسیدگی منظمی دارد و از این نظر هم رضایت نکته‌سنج‌ترین مهمانان خود را جلب کرده است. هتل آپارتمان جاندان دارای رستوران، سونا، اسپا و اینترنت رایگان است. در صورت سفر با خودرو، نبود پارکینگ مشکلی ایجاد نخواهد کرد چون در خیابانِ روبروی هتل جایی برای پارک پیدا می‌شود. فروشگاه کوچکی در این هتل وجود دارد که می‌توان مایحتاج خود را به راحتی تهیه کرد. هتل آپارتمان جاندان خدمات ترانسفر فرودگاهی یا سرویس شاتل ندارد ولی برای حمل و نقل می‌توان درخواست کرایه خودرو داد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


آپارتمان‌های هتل جاندان ساده ولی کاربردی هستند و تمام آنچه برای اقامتی آسوده بدان نیاز باشد در خود جای داده‌اند: از چای‌ساز و تلویزیون گرفته تا مینی یخچال، تهویه مطبوع و آشپزخانه‌ای کوچک و مجهز. در آشپزخانه آپارتمان‌ها مایکروویو و ظروف آشپزی قرار داده شده تا مهمانان غذاهای مدنظر خود را طبخ کنند. هر کدام از آپارتمان‌ها یک بالکن اختصاصی دارند و می‌توان از آن‌جا تماشاگر مناظر زیبای دریا شد. آپارتمان‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند و روزانه نظافت می‌شوند. شب‌های این منطقه آرام و ساکت است و موقع خواب هیچ صدای آزاردهنده‌ای از بیرون به گوش نمی‌رسد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل جاندان برنامه‌ ساعات شادی برگزار می‌شود و برای شرکت در آن باید هزینه‌ای پرداخت شود. مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت بیلیارد و تنیس بازی کنند یا چتر و صندلی آفتابگیر گرفته و به کنار استخر هتل بروند. این هتل استخر و سرسره‌ای آبی نیز برای کودکان دارد. پکیج‌های اسپای هتل و سونای آن نیز با پرداخت هزینه اضافی قابل استفاده است. هتل Candan Apart Marmaris برای راحتی بیش‌تر خانواده‌ها خدمات نگهداری از کودک نیز ارائه می‌دهد و برای گشت و گذار راحت در مارماریس می‌توان از خدمات تور و تهیه بلیط آن بهره‌مند شد. اتاق چمدان، صرافی، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات فکس و کپی و ماساژ از دیگر امکانات و خدمات هتل آپارتمان جاندان به حساب می‌آیند.

رستوران هتل


در هتل جاندان صبحانه‌ها به سبک سلف سرویس از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح در کافه هتل سرو می‌شوند. این هتل رستوران سرپوشیده‌ای دارد که می‌توان انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی آن پیدا کرد. این رستوران از عصر به بعد میز و صندلی‌های خود را کنار استخر می‌چیند تا مهمانان در فضای دلنشینی غذای خود را میل کنند. این رستوران در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است. ضمن اینکه همه روزه نوشیدنی‌های دل‌چسبی در کنار استخر سرو می‌شوند. البته برای کسانی که تمایل به صرف غذا در اتاقشان داشته باشند، خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌شود ولی محدودیت زمانی دارد.

فاصله هتل آپارتمان جاندان از اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی ماراماریس: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است