search
menu

هتل Blue Palace Otel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Palace Otel Marmaris
امکانات کلی هتل بلو پالاس مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو پالاس مارماریس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Palace Otel Marmaris


هتل بلو پالاس مارماریس در مرکز شهر مارماریس قرار دارد. شهر تفریحی مارماریس در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد و یکی از مقاصد محبوب گردشگری ترکیه به شمار می‌رود. Blue Palace Otel Marmaris با نزدیکی به جاهای دیدنی مارماریس، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای اقامت محسوب می‌شود. با اقامت در هتل بلو پالاس مارماریس ۱۳ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله خواهید داشت. جاذبه‌های دیدنی دیگری نظیر پارک‌های آبی مارماریس در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از روش‌های آسان و سریع برای خرید بلیط هواپیما است. چنانچه قصد سفر به مارماریس دارید، خواندن اطلاعات این هتل و هتل‌های دیگر مارماریس برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل بلو پالاس مارماریس


در بلو پالاس مارماریس امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. اینترنت پرسرعت امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی دیگر هتل بلو پالاس مارماریس هستند. در قسمت پذیرش خدمات تور، بلیط، کانسیرج و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی هستند و با مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد محیطی آرام و امن تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی نظیر کالسکه برایشان تدارک دیده است. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید به فروشگاه داخل هتل مراجعه نمایید. در این هتل خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه دالامان ۹۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد، با پرداخت هزینه ‌می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل بلو پالاس مارماریس بسیار شیک و زیبا هستند و تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخلشان گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های استاندارد و خانواده است. تمام واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلویزیون صفحه تخت هستند. یک آشپزخانه کوچک با یخچال، اجاق‌گاز و لوازم پخت‌و‌پز داخل اتاق‌ها قرار گرفته تا هر زمان که تمایل داشتید، غذایتان را نوش جان کنید. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان میز، صندلی، حمام خصوصی، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان را نام برد. برای کودکان عزیز گهواره رایگان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران برای انجام تفریحات آبی و گردش در ساحل، اقدام به خرید بلیط هواپیما ترکیه می‌نمایند. خوشبختانه هتل بلو پالاس با موقعیت مکانی خوبش، دسترسی خوبی به جاذبه‌های مارماریس دارد؛ با یک پیاده‌روی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های مارماریس بازدید نمایید. نزدیکی به ساحل، اقامتتان در بلو پالاس را سرشار از آرامش دریا خواهد کرد. این هتل دارای استخر شنا مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان است و استفاده از آن‌ها برای مهمانان رایگان است. برای راحتی مهمانان عزیز در کنار استخر بزرگسالان، صندلی‌های مخصوص و آفتاب‌گیر قرار گرفته است. برای کودکان یک زمین‌بازی با لوازم بازی اختصاص داده شده است. برای سرگرمی بیشتر می‌توانید با همراهانتان بیلیارد بازی کنید.

رستوران هتل


هتل بلو پالاس دارای خدمات روم سرویس است و شما می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. برای ناهار و شام می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای ترکی در این رستوران سرو می‌شوند. انواع اسنک نیز قابل سفارش است. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست. Sweet Corner Restaurant Steak House و Rumours Lounge Bar Restaurant ۵ دقیقه پیاده‌روی تا هتل فاصله‌ دارند.

فاصله هتل بلو پالاس مارماریس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از پارک آبی آکوا دریم: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آمفی‌تئاتر مارماریس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است