search
menu

هتل Banana Apart Marmaris

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Banana Apart Marmaris
امکانات و خدمات هتل بنانا مارماریس
واحدهای اقامتی هتل بنانا مارماریس
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بنانا مارماریس

درباره Banana Apart Marmaris


هتل بنانا مارماریس یک هتل کوچک و جمع و جور و فوق العاده دوستانه در جزیره مارماریس ترکیه است. این هتل یک مجموعه خانوادگی بسیار صمیمی است و مهمانانی که برای چندمین بار پیاپی هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، دلیل بازگشت خود به هتل را رفتار فوق العاده دوستانه و صمیمانه پرسنل این هتل می‌دانند که مسافران را برای بازگشت دوباره به آن ترغیب می‌کنند. هزینه‌های اقامتی در هتل بنانا مارماریس به طرز شگفت‌انگیزی مقرون به صرفه هستند و اگر میزان مخارج اقامت در سفر برای شما مهم است باید بدانید که این هتل یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در مارماریس داشته باشید. جزیره مارماریس یکی از شگفت‌انگیز‌ترین مناطقی است که می‌توانید سفر به آن را تجربه کنید. این جزیره در ترکیه به بهشت گم شده شهرت دارد و علاوه بر طبیعت بکر و بی‌نهایت زیبایی که در آن وجود دارد، آثار باستانی فراوانی را نیز از تمدن‌های گوناگون در خود جای داده است که بدون شک می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند. بازدید از جاهای دیدنی مارماریس، سواحل مارماریس و ... نیز خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که اگر شما نیز مایل به سفر به این جزیره و گشت و گذار در زیبایی آن را دارید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر کنید و با اقامت در Banana Apart Marmaris اقامتی آرام و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل بنانا مارماریس


همانطور که قبلا ذکر شد، شگفت‌انگیز‌ترین ویژگی این هتل که عامل تداوم انتخاب آن از سمت مسافران جزیره مارماریس است، رفتار کارکنان این هتل است که با مهمانان درست مانند دوستان خانوادگی خود برخورد می‌کنند. نحوه خدمات دهی پرسنل این هتل بیشتر به یک مهمانی و دوره همی خانوادگی شباهت دارد تا به رفتار پرسنلی و از روی وظیفه. همه چیز در هتل بنانا با یک شیب ملایم و آرام در جریان است و آرامشی که در فضای هتل حکم فرماست، مقدمه‌ای برای لذت بردن بیشتر مهمانان در طول سفر خواهد بود. تمیزی و راحتی واحدهای اقامتی نسبت به هزینه‌های دریافتی در هتل واقعا مثال زدنی است و بدون شک پس از اتمام سکونت در این هتل متوجه می‌شوید که چقدر اقامت در آن برای شما به صرفه بوده است.
مهمانان هتل می‌توانند در زمان اقامت، در فضای بیرونی هتل قدم بزنند و یا با آب تنی کردن در استخر کوچک و زیبایی که در محوطه هتل قرار دارد اوقات فراغت زیبایی را برای خود فراهم کنند. موقعیت مکانی این هتل فوق العاده عالی است و مسافران می‌توانند با یک پیاده روی ۵ دقیقه‌ای به سواحل زیبای مارماریس دسترسی داشته باشند. فاصله هتل تا ساحل نیز پر از مغازه ها، رستوران‌ها و خرده فروشی‌های متنوع است که قدم زدن و خرید کردن در آن‌ها برای مهمانان می‌تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد. رستورانی که در Banana Apart Marmaris وجود دارد انواع غذاهای ترکی را برای مهمانان سرو می‌کند و صبحانه نیز در این هتل هر روز برای مسافران فراهم می‌شود. واحدهای اقامتی هتل بنانه دارای خدمات نظافت روزانه هستند و به همین جهت تمیزی و نظافت واحدها را در تمام طول اقامت مهمانان در هتل تضمین می‌کنند. هتل بنانا مارماریس خدمات وای فای را نیز به مسافران ارائه می‌دهد و مهمانان ساکن در هتل می‌توانند به صورت رایگان از این خدمات بهره‌مند شوند.

واحدهای اقامتی هتل بنانا مارماریس


فضای مناسب، کاملا تمیز و راحت اتاق‌های هتل Banana Apart Marmaris از مهم‌ترین ویژگی‌های واحدهای اقامتی هتل هستند. ۲۸ واحد اقامتی در هتل بنانه وجود دارند که هرکدام دارای امکانات متنوعی هستند. هر واحد اقامتی دارای یک آشپزخانه کوچک به همراه امکاناتی مانند یخچال، کتری برقی و ظروف آشپزخانه است که امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. اضافه کردن تخت نوزاد در واحدها رایگان است و هزینه اضافی برای مهمانان نخواهد داشت. تهویه مطبوع در تمام واحدها در دسترس است و مسافران می‌توانند در صورت نیاز با پرداخت هزینه روزانه‌ی ناچیز، آن را فعال کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بنانا مارماریس


فاصله هتل تا ساحل مارماریس: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک آبی مارماریس: ۸۱۰ متر
فاصله هتل تا بازار بزرگ مارماریس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مجسمه آتاتورک: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر مارماریس: ۲.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است