search
menu

هتل B&B Yuzbasi Beach Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل B&B Yuzbasi Beach
امکانات کلی هتل بی اند بی یوزباشی بیچ
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
فاصله هتل بی اند بی یوزباشی بیچ از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل B&B Yuzbasi Beach


هتل بی اند بی یوزباشی بیچ با داشتن ساحل خصوصی به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مارماریس تبدیل شده است. مارماریس در جنوب غربی ترکیه و در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد. این شهر از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار است. هتل B&B Yuzbasi Beach با فاصله ۲۰ متری از ساحل عمومی مارماریس گزینه‌ای عالی برای اقامت به شمار می‌رود. جذابیت این شهر فقط به سواحل زیبا محدود نمی‌شود، جاهای دیدنی مارماریس، مراکز خرید شیک و پارک‌ های آبی از دیگر جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شوند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید سفری راحت را تجربه نمایید. هتل بی اند بی در سال ۱۹۹۹ افتتاح و در سال ۲۰۱۲ نوسازی شده است. با اقامت در این هتل لحظات دل‌نشینی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل بی اند بی یوزباشی بیچ


با اقامت در هتل بی اند بی یوزباشی بیچ از امکانات متنوعی برخوردار خواهید شد. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و آسانسور از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. پذیرش هتل بی اند بی ۲۴ ساعته است و خدماتی ازجمله فاکتور، اتاق چمدان، خدمات تور، کانسیرج، صرافی و چک‌این/اوت خصوصی ارائه می‌کند. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند و در جهت ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات این هتل هستند. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو استفاده نمایید. یوزباشی بیچ پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. فرودگاه بین‌المللی دالامان در ۵۰ کیلومتری قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

امکانات تفریحی هتل


محبوب‌ترین جذابیت هتل بی اند بی یوزباشی بیچ، ساحل خصوصی زیبایش است. با اقامت در این هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید در کنار ساحل قدم بزنید، در دریا شنا کنید و غوطه‌ور در آرامشی شوید که فقط در کنار دریا پیدا می‌شود. چتر مخصوص، صندلی و حوله از امکانات جانبی ساحل هستند. برای خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر سفر برای مهمانان، فعالیت‌های متنوعی ازجمله پخش رویدادهای ورزشی زنده، اجرای موسیقی، تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، تور دوچرخه‌سواری، غواصی، موج‌سواری و کارائوکه تدارک دیده شده است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل بی اند بی دارای ۴۰ اتاق ساده و زیبا است که تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت در آنها موجود است. تنوع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق استاندارد دوبل و اتاق تویین با منظره دریا است. اتاق‌ها دارای بالکن و چشم‌انداز زیبایی از دریا، کوه یا شهر هستند. روم سرویس، مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی ازجمله امکانات داخل اتاق‌‌ها هستند. توجه داشته باشید که اتاق‌های این هتل دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید. سیگار کشیدن داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


هتل یوزباشی بیچ دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. یک رستوران دنج داخل هتل قرار دارد که شما را از رفتن به رستوران‌های خارج از هتل ‌بی‌نیاز می‌کند. منظره زیبایی از دریا، غذا خوردن را دل‌پذیرتر می‌کند. وعده صبحانه شامل غذاهای کانتیننتال و حلال است؛ برای ناهار و شام غذاهای دریایی، ترکی، بین‌المللی، رژیمی و فست‌فود سرو می‌شود. علاوه بر غذا، انواع شکلات، کوکی، میوه و نوشیدنی هم موجود است. البته رستوران‌های دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان نمایید. رستوران‌های بلیس و پاپ این تنها چند دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل بی اند بی یوزباشی بیچ از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل عمومی مارماریس: ۲۰ متر
فاصله از پارک آبی آکوا دریم: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آتلانتیس: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از ساحل ایچملر: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله از پنجشنبه بازار: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله از قلعه مارماریس: ۳٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است