search
menu

هتل Asli Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asli Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل آسلی مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسلی مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asli Hotel Marmaris


هتل آسلی مارماریس، هتل ۳ ستاره زیبایی کنار ساحل است. شهر ساحلی مارماریس در کرانه دریای مدیترانه قرار گرفته و با سواحل زیبایش به یکی از محبوب‎ترین مقاصد گردشگری ترکیه تبدیل شده است. جذابیت مارماریس به سواحل زیبایش محدود نمی‌شود؛ این شهر تفریحی، موزه‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های فراوانی دارد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به مارماریس می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل Asli Hotel Marmaris با نزدیکی به جاذبه‌های مارماریس یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. هتل آسلی مارماریس در ۲۰ متری ساحل قرار گرفته است. فاصله این هتل تا جاذبه‌های دیگری نظیر پارک آبی آتلانتیس ۱۰۰ متر است. آسلی در سال ۱۹۹۲ به بهره‌برداری رسیده است و سابقه خوبی در امر هتلداری دارد. با اقامت در این هتل تعطیلات خوبی پیش رو خواهید داشت. بوتیک هتل آسلی گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات کلی هتل آسلی مارماریس


برای رفاه حال مهمانان عزیز، امکانات و خدمات باکیفیتی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحت را برای مهمانان مهیا می‌کند. پذیرش هتل آسلی ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت، خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، صرافی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، هلندی و روسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل آسلی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. در این هتل، خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری برخوردار شوید. امکانات دیگر هتل آسلی مارماریس شامل فکس، فتوکپی، صندوق امانات و آسانسور است. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه دالامان است که در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آسلی دارای ۶۲ واحد اقامتی زیبا و شیک است. تنوع واحدهای اقامتی بوتیک هتل آسلی شامل اتاق خانواده، اتاق دوبل یا تویین (با منظره جزئی از دریا)، اتاق دوبل یا تویین (با منظره استخر)، اتاق دوبل یا تویین (با منظره دریا) و اتاق دوبل یا تویین (با منظره زمین) است. تلاش شده است تمامی امکانات لازم برای مهمانان در اتاق‌ها فراهم شود. تمام واحدهای اقامتی دارای بالکن هستند و نمای زیبایی از دریا یا باغ از آن‌ها مشاهده می‌شود. مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات از امکاناتی هستند که در تمام اتاق‌ها قرار گرفته است. از امکانات دیگر می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، میز، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم گرمایش، حمام خصوصی، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی هتل آسلی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل آسلی نزدیکی به ساحل است. با اقامت در این هتل در هر زمانی که تمایل داشته باشید، می‌توانید در ساحل گردش نمایید و از آرامش دریا حظ ببرید. بسیاری از جاهای دیدنی مارماریس در همسایگی هتل قرار دارند و با گردشی کوتاه در اطراف هتل با آن‌ها روبرو خواهید شد. این هتل دارای ۲ استخر شنا مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان است. هردوی استخرها فصلی بوده و استفاده از آن‌ها برای مهمانان عزیز رایگان است. در کنار استخر بزرگ‌سالان، صندلی و آفتاب‌گیر برای استراحت قرار داده شده و امکان سفارش نوشیدنی مهیا شده است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، امکان انجام ورزش‌های آبی در داخل هتل فراهم شده است.

رستوران هتل


در ساعات مشخصی خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و شما می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاق نوش جان نمایید. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. در کافه داخل هتل انواع نوشیدنی و دسر سرو می‌شود. لازم به ذکر است امکان سفارش اسنک، غذای آماده و میوه نیز موجود است. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل آسلی مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل مارماریس: ۲۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۱۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است