search
menu

هتل Almena city Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Almena city Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل آلمنا سیتی مارماریس
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلمنا سیتی مارماریس

درباره هتل Almena city Hotel Marmaris


هتل آلمنا سیتی مارماریس یکی از هتل‌های میان رده و ارزان قیمت شهر مارماریس کشور ترکیه است. همانطور که از نام یک هتل ارزان قیمت به نظر می‌رسد، وجود امکانات و خدمات لوکس و کاملا بی‌نقص برای این هتل نیز چندان صادق نیست و در واقع می‌توان گفت اقامت در آن برای افرادی مناسب است که قصد سکونت در هتلی ارزان قیمت را داشته باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن به ساحل عمومی مارماریس اشاره کرد که سبب می‌شود مهمانان به راحتی و در هر زمانی که تمایل داشته باشند به ساحل و تفریحات آبی موجود در آن دسترسی پیدا کنند. از آن جایی که این هتل در منطقه شلوغی از جزیره قرار گرفته اطراف آن فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های فراوانی وجود دارند که مسافران ضمن اقامت در هتل، از آن‌ها نیز بهره‌مند شوند. پنجشنبه بازار مارماریس که قدم زدن و خرید کردن در آن می‌تواند برای مسافران بسیار سرگرم کننده باشد در نزدیکی Almena city Hotel Marmaris قرار گرفته است و مسافران می‌توانند با یک پیاده روی کوتاه به آن دسترسی پیدا کنند. جزیره مارماریس طبیعت بی‌نظیر و آثار تاریخی فراوانی مانند قلعه مارماریس دارد که بازدید از آن نیز در طول سفر برای مهمانان خالی از لطف نخواهد بود. اگر شما نیز یکی از طرفداران گشت و گذار به این جزیره هستید، می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره سفر کنید و از تماشای طبیعت بکر و زیبای آن لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل آلمنا سیتی مارماریس


همانطور که ذکر شد، نمی‌توان از یک هتل ارزان قیمت، انتظار وجود امکانات و خدمات بسیار لوکس را داشت. این هتل یک هتل میانرده است که در نوع خود امکانات متنوعی را برای ارائه به مسافران در نظر گرفته است. یکی از سرگرمی‌هایی که می‌توانید در هتل آلمنا سیتی مارماریس تجربه کنید، آب تنی در استخر فصلی موجود در محوطه هتل است. در اطراف این استخر صندلی‌های آفتابگیر ساحلی قرار گرفته‌اند که مسافران می‌توانند پس از شنا و آب تنی کردن، بر روی آن‌ها استراحت کنند و از گرفتن حمام آفتاب لذت ببرند. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و از این بابت هزینه اضافه‌ای از مهمانان دریافت نخواهد شد. هتل دارای خدمات صندوق امانات است و مسافران می‌توانند اشیاء ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند.
انواع خدمات ماساژ شامل ماساژهای اختصاصی سر، گردن، دست، پا و… در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند. در رستوران هتل می‌توانید غذاهای ترکی را امتحان کنید و اگر مایل به تجربه صرف غذاهای متنوع‌تری باشید، در اطراف این هتل رستوران‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانید صرف غذا در آن‌ها را نیز امتحان کنید. استعمال سیگار در این هتل به مناطق خاصی محدود می‌شود و از همین جهت در فضاهای عمومی و مشترک هتل کشیدن سیگار ممنوع شده است. Almena city Hotel Marmaris دارای نگهبانی ۲۴ساعته است که امنیت را در طول اقامت برای مسافران فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند از خدمات میز تور این هتل، برای تجربه سفری زیباتر در شهر مارماریس استفاده کنند و خدمات تبدیل ارز نیز برای آنان فراهم شده است که ارز مورد نیاز مهمانان را در محل تامین می‌کند. مسافران می‌توانند با کرایه یک خودرو شخصی از هتل، لحظات زیباتری را در طول سفر تجربه کنند و از گشت و گذار و تفریح در سرتاسر جزیره مارماریس لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی مانند سالن برگزاری کنفرانس نیز است که مهمانان می‌توانند در صورت تمایل و با پرداخت هزینه اضافی از امکانات آن استفاده کنند. واحدهای اقامتی موجود در Almena city Hotel Marmaris دارای فضایی ساده و کوچک هستند و از جمله امکاناتی که در آن‌ها وجود دارد می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار، تهویه مطبوع، وسایل اتو، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلمنا سیتی مارماریس


فاصله هتل تا ساحل عمومی مارماریس: ۱۵۰ متر
فاصله تا آتلانتیس سو پارک: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۹۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۹۰۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است