search
menu

هتل LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi
امکانات عمومی هتل لاویستا بوتیک اند اسپا کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاویستا بوتیک اند اسپا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi


هتل لاویستا بوتیک اند اسپا از هتل‌های سه ستاره بسیار مشهور در منطقه کوش آداسی ترکیه است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود موردتوجه گردشگران و توریست‌ها قرار می‌گیرد و سالانه مملو از مسافر می‌شود. مسافرانی که از نقاط مختلف دنیا کوش آداسی را به‌عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند، با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی بی‌نظیر برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند، مخصوصاً برای سفرهای دونفره و ماه‌عسل یکی از بی‌نظیرترین انتخاب‌ها همین‌جاست. با اقامت در این هتل می‌توانید به چندین پارک آبی در کوش آداسی رفته و لحظات خوشی را تجربه کنید. جزیره کبوتر نیز در نزدیکی کوش آداسی واقع‌شده است که به‌راحتی می‌توانید به این جزیره دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنا، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لاویستا بوتیک اند اسپا کوش آداسی


در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و پارکینگ موجود در این هتل نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی عازم شهر کوش آداسی می‌شوند. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در لابی نیز می‌توانید از خدمات باربری بهره‌مند شوید یا به میز تور و گردشگری رفته و با انواع جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید آشنا شده و بلیت ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را نیز از این قسمت تهیه کنید یا اینکه در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی هتل LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi سرزده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. خدمات مربوط به شستشو در این هتل عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند و در صورت نیاز به خدماتی مانند فتوکپی و فکس می‌توانید به مرکز بیزینس هتل سرزده و جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در صورت نیاز می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کرده و به گشت‌وگذار در سطح شهر بپردازید. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید و بدین‌جهت افرادی که دارای مشکلات جسمانی هستند برایشان امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


هتل لاویستا بوتیک اند اسپا دارای استخر روباز با چشم‌اندازی رو به دریای اژه است. در کنار استخر نیز صندلی‌های آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است که در هنگام غروب آفتاب می‌توانید صحنه‌های بی‌نظیری از خورشید را تماشا کنید. علاوه بر استخر در مرکز سلامت هتل LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید و در مرکز سلامت و اسپای این هتل نیز می‌توانید از سونا بهره‌مند شوید که این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت دلوکس، اتاق دوبل دلوکس، سوئيت خانواده شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی مخصوص سه نفر و سوئیت ماه‌عسل مخصوص زوج‌های جوان. اتاق‌های موجود در این هتل همگی لاکچری بوده و دارای بالکن اختصاصی هستند. از بالکن اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز پانورامای بسیار زیبایی از بندر سفری حصار را تماشا کنید. محوطه این هتل را باغ دل‌بازی فراگرفته است که در هنگام عصر یا شب می‌توانید در این باغ لحظات خوشی را تجربه کنید.
همه اتاق‌های موجود در هتل LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi دارای دکوراسیون بی‌نظیری هستند و در فضای داخلی اتاق‌ها نیز از وسایل فرانسوی استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون و دستگاه اسپرسو ساز اشاره کرد. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از حمام اختصاصی نیز بهره‌مند شوید. در همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کتری برقی قرار داده‌شده است. اتاق‌های موجود در این هتل ضد سیگار بوده و بدین‌جهت افراد سیگاری باید به محلی دور از اتاق‌ها مراجعه کنند. در داخل همه اتاق‌ها گاوصندوق تعبیه‌شده است تا در هنگام گشت‌وگذار وسایل ارزشمند و گران‌بهایتان را داخل آن قرار دهید و با خیال راحت به بیرون از هتل بروید.

رستوران هتل


رستوران ماهی در این هتل انواع گوناگونی از غذاهای دریایی را به‌صورت منویی برای مهمانان سرو می‌کند. همچنین در این هتل بار وجود دارد که در فضای آرام انواع نوشیدنی‌ها را سفارش داده و به موسیقی زنده گوش دهید.

فاصله هتل لاویستا بوتیک اند اسپا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۶۰۰ متر
فاصله تا پارک آکوا آدالند: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا فانتاسی: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه مادر مریم مقدس: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است