search
menu

هتل Club Marvy Izmir

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Marvy Izmir
امکانات عمومی هتل کلاب ماوری
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب ماوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Marvy Izmir


هتل کلاب ماروی از هتل های ساحلی ترکیه است که با دکوارسیون مدرن و ساحل اختصاصی خود مورد توجه توریست های زیادی قرار می گیرد. این هتل در منطقه اوزدره واقع شده است و تا مرکز شهر حدودا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه عدنان ازمیر نیز حدودا ۵۰ کیلومتر است و دسترسی به این فرودگاه نیز از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی امکان پذیر است. از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان و چندین استخر شنا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کلاب ماوری


در لابی هتل کلاب ماروی می توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. مرکز بیزینس موجود در این هتل نیز برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به قصد تجارت و کار با خرید بلیط هواپیما عازم کوش آداسی می شوند، زیرا امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسات و کنفرانس در این هتل دایر است. پارکینگ رایگان در این هتل به مسافرانی تعلق می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل Club Marvy قابل دسترس است. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی داشته باشند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. در لابی هتل می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی، سالن آرایشی و زیبایی و کرایه اتومبیل نیز بهره مند شوید. پرسنل هتل کلاب ماروی به زبان های انگلیسی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق کامفورت و اتاق خانواده که بعضی از اتاق ها چشم اندازی رو به باغ و برخی دیگر چشم اندازی رو به دریا دارند. اتاق های موجود در هتل Club Marvy دارای چیدمانی با وسایل و اسباب بی نظیر و شیکی است. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن، گاوصندوق هستند. مینی بار و بطری های آب رایگان در یخچال های این اتاق قرار داده شده است و بالکنی برای استراحت در تمامی اتاق های هتل تعبیه گردیده است. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی نیز وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

امکانات تفریحی هتل


مسافران با اقامت در این هتل می توانند از انواع ماساژتراپی در مرکز اسپا بهره مند شوند، همچنین همه مسافران می توانند از استخر و انواع سرسره های آبی لذت ببرند. باغ زیبایی محوطه این هتل را فرا گرفته است، همچنین در ساحل اختصاصی هتل می توانید حمام آفتاب گرفته و لحظات خوشی برای خود و خانواده تان رقم بزنید. تفریحاتی مانند ایروبیک، موسیقی های زنده، گالری های هنری، تنیس، پارک آبی، کلاب های شبانه، مینی گلف، زمین بازی کودکان جزو دیگر سرگرمی های این هتل به شمار می روند. همچنین محل سرپوشیده برای بازی کودکان مهیا گردیده است. نگهداری از کودکان خردسال نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد. امکانات رفاهی در هتل Club Marvy تمامی ندارند، بنابراین اگر به دنبال آرامش باشید، امکاناتی نظیر کلاس های یوگا، بدنسازی، اسپا، اتاق بخار، چترها و صندلی های آفتاب گیری، حمام ترکی، ماساژ و سونا در این هتل بی نظیر ارائه می شوند، مطمئنا از سرگرمی های این هتل خسته نخواهید شد و اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


این هتل دارای ۶ رستوران در فضای باز و سرپوشیده است و برای مسافران محیطی رویایی فراهم گردیده است. در رستوران اصلی هتل می توانید همه وعده های غذایی را نوش جان کنید، همچنین همه روزه صبحانه سلف سرویس در اختیار مسافران قرار داده می شود که از طعم غذاها و نوشیدنی های در هتل Club Marvy سیر نخواهید شد، اما برای سرو غذاهای دیگر و انواع نوشیدنی ها می توانید به بقیه رستوران ها و کافی شاپ ها و بارها سر
بزنید.

فاصله هتل کلاب ماوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر باستانی افسوس: ۲۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۳۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۳۷.۱ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۴۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۴۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۴۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است