search
menu

هتل Mesnevi Hotel Konya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mesnevi Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مثنوی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مثنوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mesnevi Hotel


یکی از هتل‌های اقتصادی و راحت شهر فرهنگی قونیه در کشور ترکیه، هتل مثنوی است. هتل مثنوی قونیه با موقعیت قرارگیری بسیار خوب در شهر، متناسب با اقامتی خوش و به‌صرفه است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و به شهر قونیه بیایید؛ قابل ذکر است که فاصله فرودگاه قونیه تا هتل Mesnevi Hotel تنها ۱۳ کیلومتر است. مزیت اصلی هتل مثنوی قونیه این است که به موزه و آرامگاه مولانا قونیه بسیار نزدیک است. علت‌ اصلی بیشتر مسافران که هر ساله به شهر قونیه سفر می‌کنند؛ شرکت در مراسمات بزرگداشت شاعر بلند‌آوازه ایرانی، مولوی و دیگر رویدادهای فرهنگی است. نام زیبای هتل مثنوی هم الهام گرفته از شاهکار ادبی مولانا، مثنوی معنوی است. زمانی که در هتل مجلل مثنوی اقامت دارید؛ حتما از مساجد تاریخی قونیه هم بازدید کنید؛ چرا که بخشی از جاذبه‌های فرهنگی دوران اسلامی کشور ترکیه هستند و مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مثنوی


مجموعه هتل مثنوی قونیه در تلاش هستند با فراهم کردن امکانات عالی و خدماتی باکیفیت، اقامتی به‌یادماندنی و آسوده و رضایت را برای مسافران مهیا کنند. در هتل Mesnevi Hotel به لابی شیک، آسانسور، رستوران، فکس، فتوکپی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل و پارکینگ رایگان دسترسی دارید. خدماتی که هتل مثنوی ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، تحویل خریدها از سوپر مارکت و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ با توجه به فاصله کم هتل مثنوی قونیه تا فرودگاه، باز هم از هتل مثنوی درخواست تاکسی کنید تا آسودگی خیال داشته باشید. کارکنان مجرب هتل مثنوی قونیه، علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی راحت، متنوع و جادار در هتل مثنوی قونیه قرار دارند که طراحی چشم‌گیر و زیبا دارند. برخی از اتاق‌های طبقات بالایی هتل Mesnevi چشم‌اندازی تماشایی و چشم‌نواز از شهر دیدنی قونیه دارند که جلوه خاصی به فضای اتاق‌ها داده‌ است. انواع اتاق‌های هتل مثنوی بدین شرح است: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دابل، اتاق دو نفره با تخت دابل با نمای شهر، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق چهار نفره با چهار تخت سینگل. همچنین در هتل Mesnevi Hotel اتاق خانوادگی و اتاق ویژه عروس و داماد هم موجود است.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی عالی و کاربردی در اتاق‌های هتل مثنوی قونیه وجود دارد که برای اقامتی آرام و خوش فراهم شده‌اند. یخچال، مینی‌بار، مبلمان، تلویزیون، میز، صندلی، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، صندوق امانات،‌ تهویه مطبوع، تلفن،‌ سیستم اطفا حریق،‌ کمد لباس، آیینه و سیستم سرمایشی و گرمایشی از جمله تجهیزات و امکانات اتاق‌های هتل Mesnevi Hotel است که می‌توانید از آنها استفاده کنید و اقامتی بدون کمبود و به‌یادماندنی را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل مثنوی قونیه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


رستوران مجلل و شیک هتل مثنوی قونیه، با فضایی دنج و دلنشین، آماده مسافران است تا خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنند و لذت ببرند. در رستوران مثنوی قونیه، این امکان برای شما مهیا است تا صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را با صبحانه‌ای خوشمزه و مفصل آغاز کنید.

فاصله هتل مثنوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پانوراما قونیه: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد علاالدین: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه اینس مناره: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر باستانی کلیسترا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه مردم‌نگاری قونیه: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ ژاپنی کیوتو قونیه: ۲۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است