search
menu

هتل Hotel Derya Konya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل Hotel Derya Konya
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دریا قونیه

هتل Hotel Derya Konya


هتل دریا قونیه (به انگلیسی: Hotel Derya Konya) با نرخ اقامتی اقتصادی و منصفانه خود ثابت کرده که یافتن هتلی شیک و مناسب با امکاناتی قابل‌قبول و قیمتی نه‌چندان گزاف در شهر دیدنی قونیه نیز امکان‌پذیر است. این هتل دو ستاره در بطن شهر تماشایی قونیه واقع در صد متری موزه و آرامگاه مولانا، شاعر برجسته پارسی‌زبان قرار گرفته و از تعداد ۴۶ باب واحد اقامتی باصفا و دل‌باز برای میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت بهره جسته است. موقعیت مکانی مناسب، نرخ اقامتی منصفانه، امکانات رفاهی متعدد و واحدهای اقامتی دل‌نشین با طرح‌های اقامتی گوناگون از جمله مزایایی است که اقامت در هتل دریا قونیه را به لذتی وافر مبدل ساخته است.

امکانات رفاهی هتل


ناگفته مبرهن است که تنوع امکانات رفاهی در هتل‌ها بر چگونگی رتبه‌بندی آن‌ها تأثیر زیادی دارد و هرچه بر تعداد امکانات رفاهی افزوده گردد، سطح هتل‌ها نیز ارتقا خواهد یافت و به طبع بر هزینه اقامتی نیز اضافه خواهد گشت. بنابراین انتظار امکاناتی در حد و اندازه هتل‌هایی لوکس از هتلی اقتصادی و دو ستاره شاید مبتنی بر واقعیت نباشد. هتل دریا قونیه، گرچه اقامتگاهی دو ستاره به‌حساب می‌آید، از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است کلیه ملزومات رفاهی گردشگران را برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش در شهر قونیه فراهم کند.
این هتل از امکاناتی از قبیل: دستگاه دورنگار و فتوکپی، آسانسور، اینترنت پرسرعت وایفای، محوطه نگهداری از باروبنه، اتاق خانواده و سیستم تهویه مطبوع برخوردار بوده و از لابی باصفا و دل‌نشینی برای میزبانی از میهمانان بهره برده است. ازآنجایی‌که در این هتل پارکینگ رایگان و اختصاصی ارائه می‌گردد، چنانچه برای گشت‌وگذار در شهر قونیه، خودرویی کرایه کردید، نیازی نیست نگران یافتن مکانی برای پارک وسیله نقلیه خود باشید، چراکه هتل دریا قونیه این فضا را بدون دریافت هیچ هزینه‌ مازادی در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران باکیفیت آن اشاره کرد؛ رستوران دریا از فضایی دل‌انگیز و محیطی پاکیزه و کارکنانی مجرب و مبادی‌آداب تشکیل گردیده است. منوی رستوران که فهرست بلندبالایی از غذاهای لذیذ و چرب‌وچیلی ترکی و بین‌المللی را در برگرفته، کلیه نیازهای خوردوخوراک میهمانان را در طول اقامت در قونیه تأمین ساخته و امکان انتخاب از میان محدوده وسیعی از غذاهای دل‌چسب ترکی را فراهم کرده است.

خدمات رفاهی هتل


مزیتی که اقامت را در هتل دریا قونیه به تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش برای بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت مبدل کرده، برخورد بسیار حرفه‌ای و دلسوزانه کارکنان این هتل است. بازخوردهای مثبت میهمانان سابق هتل گواه براین حقیقت است که همگی کارکنان، از پذیرشگر هتل گرفته تا نیروهای خانه‌داری و خدمات، به‌خوبی با آداب پذیرایی و میزبانی آشنا هستند و هدفی جز رضایت مطلق میهمانان را در سر ندارند. گفتنی است که در این هتل خدمات مختلفی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی، اتوشویی، صرافی، پذیرش شبانه‌روزی، خانه‌داری و ترانسفور رفت‌وبرگشت فرودگاهی به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در هتل دریا قونیه احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


همان‌طور که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، تعداد ۴۶ باب واحد اقامتی دل‌باز و مناسب، مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، سشوار، یخچال، آباژور، تلفن و دیگر اسباب و وسایل اقامتی در این هتل گنجانده شده‌ است. نکته جالب‌توجه در مورد هتل دریا قونیه این است که برای جلوگیری از ورود سروصدا و آلودگی‌های صوتی به داخل اتاق‌ها، تمامی دیوارهای واحدهای اقامتی این هتل به عایق صوتی مجهز گردیده‌اند تا سکوت و آرامش بر محیط داخلی اتاق‌ها حکم‌فرما باشد.

موقعیت مکانی هتل


اگر قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به طیف وسیعی از جاهای دیدنی قونیه دسترسی داشته باشید، اتاقی را در هتل دریا قونیه برای خود رزرو کنید. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی مرکز شهر قونیه، امکان دسترسی میهمانان را به کلیه نقاط شهر میسر ساخته است. بی‌تردید موقعیت مکانی مطلوب این هتل به‌تنهایی دلیلی موجه برای انتخاب آن و تجربه اقامتی به‌یادماندنی در قونیه است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دریا قونیه


فاصله هتل تا موزه و آرامگاه مولانا: ۱۷۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمیه: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار قونیه: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا آرامگاه شمس تبریزی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه کویون اوغلو: ۱.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است