search
menu

هتل Dedeman Hotel Convention Center Konya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center
امکانات و خدمات عمومی هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center


هتل پنج ستاره و مجلل ددمان کانونشن سنتر، هتلی مجلل در شهر قونیه در کشور ترکیه است. هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه، هتلی لوکس و متناسب با اقامتی بدون کمبود است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید؛ باید مسافتی حدود ۱۲ کیلومتر را از فرودگاه قونیه تا هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center طی کنید. مسافران و شعر و ادب دوستان زیادی هر ساله به همایش‌ها و مراسماتی که مختص بزرگداشت شاعر بلند آوازه ایرانی، مولانا هستند می‌روند و چند روزی را در شهر زیبای قونیه اقامت دارند؛ به همین علت وجود هتل‌هایی باشکوه مانند هتل ددمان کانونشن سنتر، در شهر قونیه بسیار ضروری است. یکی از جاهای دیدنی قونیه که باید حتما از آن بازدید کنید؛ باغ گیاه شناسی قونیه است که این باغ با انواع پروانه‌های زیبایی که دارد، به یکی از بی‌همتاترین باغ‌های گیاه شناسی در سطح جهان تبدیل شده‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه


در هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center به لابی وسیع و شیک، رستوران، کافی‌شاپ، اسپا، ماساژ، پارکینگ رایگان، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، سالن ورزشی، سالن زیبایی، اتاق جلسات و کنفرانس، بیزینس سنتر، استخر سرپوشیده، استخر روباز، محوطه‌ای سرسبز دسترسی دارد. خدماتی که هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه برای اقامت راحت و خوش مسافران ارائه می‌دهد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق، خدمات ویژه و دسترسی معلولین، فروشگاه سوغات و هدایا، خدمات ویژه اتاق وی‌‌آی‌پی و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو و اتوی شلوار. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر خریداری کرده‌اید و قصد دارید در هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه اقامت کنید؛ می‌توانید حیوانات خانگی خود را هم به همراه ببرید. کارکنان مجرب هتل ددمان کانونشن سنتر علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند که به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و مجلل هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه با طراحی و چیدمانی چشم‌گیر، به تعداد ۲۰۶ اتاق هستند. اتاق‌های هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center بدین شرح هستند: اتاق سوپریور یک نفره، اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل، اتاق سوپریور دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دابل، اتاق دلوکس تویین، سوئیت جونیور با یک تخت دابل بزرگ و اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت پنج فرد بزرگسال و یک کودک که یا چهار تخت سینگل و یا یک تخت بزرگ دابل و دو تخت سینگل دارد. در هتل ددمان کانونشن سنتر، اتاق ویژه عروس و داماد هم قابل رزرو است.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی عالی و باکیفیت در اتاق‌های هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه وجود دارد که برای اقامتی راحت و آرامش‌بخش فراهم آورده شده‌اند. در اتاق‌های هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center وسایلی وجود دارد از جمله: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مینی‌بار، مبلمان، میز، صندلی، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار،‌ تهویه مطبوع، تلفن،‌ سیستم اطفا حریق،‌ کمد لباس، آیینه و سیستم سرمایشی و گرمایشی. قابل ذکر است که در هتل ددمان کانونشن سنتر نمی‌توانید سیگار بکشید؛ اما در مکان مشخص شده آن امکان سیگار کشیدن دارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


انواع امکانات برای سرگرمی و تفریحی شاد در هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه وجود دارد. می‌توانید در بخش اسپا، حمام، سونا و ماساژ هتل Dedeman Konya Hotel Convention Center احساس آرامش و آسودگی کنید و خستگی‌های خود را فراموش کنید. همچنین می‌توانید در هتل لوکس ددمان کانونشن سنتر قونیه اسکواش، تنیس روی میز و یا دارت بازی کنید و یا دوچرخه کرایه کنید.

رستوران هتل


رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجلل و دنجی در هتل ددمان قونیه قرار دارد که می‌توانید در فضایی دلنشین و دلپذیر از خوراک‌هایی لذیذ لذت ببرید. رستورانی که در طبقه بالای هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه قرار دارد، چشم‌اندازی تماشایی از شهر و محیط اطراف دارد و همچنین می‌توانید در فضای باز هم بنشینید.

فاصله هتل ددمان کانونشن سنتر قونیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد علاالدین: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه اینس مناره: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه و آرامگاه مولانا قونیه: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه مردم‌نگاری قونیه: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار سرپوشیده قونیه: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ ژاپنی کیوتو قونیه: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است