search
menu

هتل The New Hotel Zeybek Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The New Hotel Zeybek Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل د نیو زیبک ازمیر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل د نیو زیبک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The New Hotel Zeybek Izmir


هتل د نیو زیبک ازمیر هتلی است ۳ ستاره، مدرن و زیبا که در منطقه ای شلوغ در ازمیر واقع شده که برخی از مراکز خرید ازمیر را نیز می توان اطراف آن دید. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی ازمیر از جمله برج ساعت ازمیر، بازار تاریخی کمرآلتی، فرودگاه عدنان مندرس و قیمت مناسب توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای ازمیر ترکیه را داشته باشید، The New Hotel Zeybek گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل د نیو زیبک ازمیر


هتل د نیو زیبک دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۱۲ سال به بالا در این ملک بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های زیبای هتل مجهز به کف پوش، تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است و با سبکی زیبا تزئین شده اند. هتل د نیو زیبک دارای انواع اتاق های عایق صدای خانوادگی، اتاق تک نفره، دونفره، سه نفره و سوئیت است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل


یک بار در هتل وجود دارد که با انواع نوشیدنی های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. میهمانانی که در The New Hotel Zeybek اقامت دارند می توانند در طول اقامت خود از صبحانه ای بسیار عالی بهره مند شوند که شامل رول نان، زیتون و میوه های تازه است. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل فراهم شده است.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، رستوران، بار و اتاق های خانوادگی است. در نزدیکی هتل امکانات پارکینگ رایگان در دسترس است و کرایه اتومبیل نیز توسط کارکنان هتل قابل تنظیم است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل د نیو زیبک امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین
یکی از بهترین انتخاب ها در ازمیر

فاصله هتل د نیو زیبک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار کمرآلتی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اسکله کوناک: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی: ۲.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است