search
menu

مراکز خرید ازمیر

[ پنهان کردن ]
تنوع؛ مهمترین ویژگی مراکز خرید ازمیر
سوسیته پازاری
جمعه بازار
کمرالتی چارشیسی
بازار سوکه
مجموعه پالمیه الیسوریس مرکزی
کمر پلازا الیورسی مرکزی
مرکز خرید مودو
مرکز خرید اپتیموم
وایکیکی
مراکز خرید ازمیر یکی از دلایل شهرت این شهر در ترکیه و جهان هستند. اگر عاشق خرید کردن هستید در این شهر خسته نمی‌شوید زیرا مراکز خرید ازمیر بهترین و ارزان‌ترین کالاها را در بازارهای ازمیر به شما عرضه می‌کنند. در این نوشته با برخی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید ازمیر، بازارها و فروشگاه‌های این شهر ترکیه آشنا می‌شویم.

تنوع؛ مهمترین ویژگی مراکز خرید ازمیر


ازمیر شهری تاریخی در ترکیه است. به همین دلیل بازارهای سنتی خاصی دارد که کالاها، صنایع دستی و جواهرات ویژه‌ای را در آن پیدا می‌کنید. از طرف دیگر، ازمیر به مانند دیگر شهرهای ترکیه در حال رشد و صنعتی شدن بوده است و فروشگاه‌ها و مال‌های بزرگ، مهمترین نشانه این دوره از زندگی شهر ازمیر است. در این نوشته با چند مورد از مراکز خرید ازمیر در سبک‌های متنوع آن آشنا می‌شویم:

سوسیته پازاری


در شمال شهر ازمیر، بازار سوسیته پازاری با تعداد زیادی غرفه‌هایش در فضایی بسیار فشرده شما را شگفت‌زده می‌کند. در این بازار، لباس و صنایع دستی محلی را با کیفیت عالی خواهد دید. در این بازار، لباس‌های گلدوزی‌شده، فرش‌هایی با تصویرهای محلی و بومی شگفت‌آور، کلاه‌های سنتی و ... به فروش می‌رسند. خیلی از گردشگران و مسافران با این بازار آشنا نیستند. به همین دلیل فضایی آرام و دنج دارد و قیمت‌هایش مناسب و باورنکردنی است.

جمعه بازار


بازار دستفروشی ازمیر در میان مسافران خارجی جذابیت زیادی دارد. برخی کالاهای بسیار ارزشمند و خاص را اینجا می‌توانید پیدا کنید. فروشندگان در این بازار، کتاب‌های قدیمی، سکه‌های تاریخی، ظرف‌های زیبا و سرامیک‌های نقاشی‌شده را عرضه می‌کنند. یادتان باشد باید در این بازارها چانه بزنید. فروشندگان محلی برای توریست‌ها قیمت‌های بالایی می‌گویند!

کمرالتی چارشیسی


بازار تاریخی کمرالتی چارشیسی نماد شهر و یکی از قدیمی‌ترین بازارها در میان مراکز خرید ازمیر است. حتی یک روز کامل هم برای چرخیدن در همه دالان‌ها و پستوهای این بازار کافی نیست.
این بازار بیشترین تعداد کالا در شهر ازمیر را به مخاطبانش عرضه می‌کند. هزاران مدل از انواع لباس، عطر، جواهرات و صنایع دستی را در این بازار می‌توانید پیدا کنید. گردشگرانی که نگران بودجه‌شان هستند کالاهای بسیار ارزانی را می‌توانند پیدا کنند. همچنین خانم‌ها می‌توانند لوازم آرایشی که با روغن‌های طبیعی ساخته شده است را در این بازار تهیه کنند.
مراکز خرید ازمیر

بازار سوکه


گردشگرانی که می‌خواهند خرید ارزان‌تری داشته باشند، بهتر است قدمی در بازار سوکه در حومه ازمیر بزنند. بسیاری از کالاهای محبوب و پرطرفدار در این بازار با قیمتی بسیار کمتر قابل تهیه است. بازار سوکه، ۲ ساعت تا مرکز شهر ازمیر فاصله دارد. کسانی که به فکر صرفه‌جویی هستند نباید بازدید از این بازار را از دست بدهند.

مجموعه پالمیه الیسوریس مرکزی


گردشگرانی که می‌خواهند از مراکز خرید ازمیر که مدرن و مجلل هستند بازدید کنند می‌توانند پالمیه الیسوریس را ببینند. این مرکز خرید ازمیر، کالاهای محلی و بومی را با قیمت‌های باورنکردنی عرضه می‌کند. در این مرکز خرید توجه ویژه‌ای به لباس و محصولات چرمی داشته باشید. در این فروشگاه انواع پوشاک چرم و لوازمی مثل کیف، کفش و ... با کیفیت و قیمتی عالی عرضه می‌شود.

کمر پلازا الیورسی مرکزی


یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید ازمیر، کمر پلازا الیورسی است. مجموعه‌ای کامل از فروشندگان لباس در این مرکز خرید ازمیر گردآمده‌اند. خانم‌ها می‌توانند کفش‌های دست‌ساز و لباس‌های تابستانی شگفت‌انگیزی را از تولیدکنندگان محلی شهر تهیه کنند. درست است که کالاهای این مرکز خرید گران هستند، اما کیفیت بالایی نیز دارند و مخاطب خاص خودشان را جلب می‌کنند.
مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید مودو

(بازار از تولید به مصرف یا اوت‌لت)
اگر به دنبال یافتن کالاها و لباس‌های ارزان هستید سری به مرکز خرید مودو بزنید. این مرکز خرید در حومه ازمیر قرار گرفته و برندهای مطرح جهانی در آن حضور دارند. چند بار در سال هم حراج‌های فصلی برگزار می‌شود و کالاها با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌شوند.

مرکز خرید اپتیموم

(بازار از تولید به مصرف یا اوت‌لت)
یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید ازمیر، اپتیموم اگلنس مرکزی است. در این مرکز خرید، کالاهای خانگی و لوازم الکتریکی با نرخ‌های تخفیف‌خورده عرضه می‌شوند.

وایکیکی


اگر با بچه‌ها به ازمیر سفر می‌کنید، حتما سری به فروشگاه‌های وایکیکی بزنید. این فروشگاه‌های ترکیه‌ای، از مشهورترین برندهای تولید لباس کودک هستند. شما می‌تواند لباس‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان تهیه کنید. اگر در خیابان‌های اصلی ازمیر بگردید، چند شعبه از آن را پیدا می‌کنید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است