search
menu

هتل The Green Park Taksim Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Green Park Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل گرین پارک تکسیم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرین پارک تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Green Park Taksim Istanbul


هتل ۴ ستاره گرین پارک تکسیم استانبول یکی از هتل‌های بسیار خوب استانبول است که بسیار شیک است. این هتل دارای امکانات خوبی است و مبلمان آن بسیار شیک و مدرن انتخاب شده‌است. اگر می‌خواهید در یک هتل بسیار زیبا اقامت داشته باشید که مبلمان آن امروزی است و امکانات آن در حد یک هتل بسیار خوب باشد، به شما پیشنهاد می‌شود هتل The Green Park Taksim Istanbul را برای اقامت خود انتخاب کنید. با اقامت در این هتل شما می‌توانید اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید و علاوه بر این از جاهای دیدنی استانبول مانند: کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، موزه پرا، موزه معصومیت و ... دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید از خدمات شاتل این هتل برای رفت و آمد خود استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل گرین پارک تکسیم استانبول


هتل The Green Park Taksim Istanbul دارای امکاناتی است که برای مسافران بسیار ضروری و کاربردی است. سطح کیفیت امکانات ارائه شده توسط هتل بسیار بالا است و مسافران با خیالی راحت می‌توانند در هتل اقامت کنند و از بودن در این مکان لذت ببرند. اولین چیزی که در هنگام ورود به هتل با آن رو به رو می‌شوید لابی هتل است که با داشتن مبلمان بسیار شیک و دکوراسیون بسیار شیک می‌تواند سبب جذب هر چه بیشتر مسافران شود. این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان است که می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید و کارهای اینترنتی خود را بدون هیچ معطلی انجام دهید. خشکشویی، لاندری و اوتو با هزینه اضافی آماده ارائه خدمات به مسافران این هتل است. آسانسورهای بسیار استاندارد نیز در این هتل می‌توانند برای رفت و آمد هر چه بهتر مسافران به کار گرفته‌شوند. تبدیل ارز خدمت دیگری است که برای مسافران هتل آماده خدمات رسانی است و برای به دست آوردن پول رایج ترکیه نیاز به خروج از هتل و یافتن صرافی ندارید.
برای مسافرانی که دارای معلولیت هستند، هتل امکانات و تسهیلاتی را در نظر گرفته‌است که می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت کنند. هتل هیچ پارکینگی در اختیار مسافران قرار نمی‌دهد و حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی می‌تواند پاسخگوی سوالات مسافران باشد. پرسنل اخلاق مدار هتل می‌توانند به زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی صحبت کنند. حمام ترکی، ماساژ و اسپا امکانات دیگری هستند که برای آرامش هرچه بیشتر مسافران در هتل تعبیه شده‌اند. اگر عادت دارید که بصورت روزانه و در باشگاه ورزش کنید جای هیچ نگرانی نیست، زیرا هتل گرین پارک تکسیم استانبول دارای یک باشگاه ورزشی مجهز است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


دکوراسیون داخلی اتاق‌های هتل The Green Park Taksim Istanbul بسیار شیک و مدرن است و نظافت آن بصورت تمام و کمال انجام می‌شود و این عوامل سبب شده‌اند تا مسافران آرامش بیشتری را در این اتاق‌ها تجربه کنند. اگر می‌خواهید به راحتی به کارهای اینترنتی خود در اتاقتان برسید، بهتر است بدانید هتل علاوه بر فضای عمومی در اتاق‌ها نیز این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. تلویزیون و اتصال آن به شبکه‌های مختلف سبب شده‌است تا شما در واحدهای اقامتی خود سرگرم شوید و سفر خوبی را تجربه کنید. تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و گرمایشی خوبی در اتاق‌ها وجود دارد و اقامت را مطبوع‌تر ساخته است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت با یک تخت دو نفره بزرگ

رستوران هتل


هتل مجهز به یک رستوران بزرگ است که فضای داخلی و دکوراسیون آن بسیار شیک هستند. نظافت نیز در حد بالایی در این رستوران رعایت شده‌است. شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در این رستوران جذاب سرو کنید و بهتر است بدانید که منوی رستوران هتل The Green Park Taksim Istanbul یکی از کاملترین و متنوع‌ترین منوهایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

فاصله هتل گرین پارک تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است