search
menu

هتل Riva Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riva Hotel Taksim Istanbul
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریوا تکسیم استانبول

درباره هتل Riva Hotel Taksim Istanbul


هتل ریوا تکسیم استانبول (به انگلیسی: Riva Hotel Taksim Istanbul) هتلی ۴ ستاره در نزدیکی هتل مشهور و دوست‌داشتنی تقسیم یا تکسیم استانبول ترکیه است.

امکانات رفاهی هتل


تنها با سه دقیقه پیاده روی از میدان معروف تقسیم و خیابان استقلال به هتل ریوا تکسیم خواهید رسید که امکانات بی‌شماری نظیر اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات رایگان و حمام خصوصی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. گفتنی است که میهمانان هتل ریوا تکسیم می‌توانند هرروز صبح به رستوران هتل ریوا رفته و صبحانه خود را از پیشخوان رستوران این هتل انتخاب و در حین صرف صبحانه مقوی هتل، روز خود را برنامه‌ریزی کنند. هتل ریوا تکسیم استانبول با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات، گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. امکانات هتل ریوا تکسیم برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل ریوا تکسیم استانبول در منطقه تاریخی تعلیم‌هانه (تعلیم خانه) این شهر واقع شده است. میهمانان هتل ریوا تکسیم در طول اقامت خود می‌توانند از اتاق‌های تمیزی با امکاناتی چون تهویه مطبوع، مبلمان شیک و حمام مدرن و خصوصی همراه با سشوار بهره‌مند گردند. همچنین میهمانانی که دخانیات مصرف نمی‌کنند می‌توانند اتاقی از میان اتاق‌هایی که سیگار کشیدن در آن‌ها ممنوع است، برای خود برگزینند.

موقعیت مکانی هتل


از مزایای هتل ریوا دسترسی میهمانان به اماکن و جاذبه‌های مختلف شهر استانبول است. قرار گرفتن هتل ریوا در میدان تقسیم سبب شده است که خریداران بلیط هواپیما استانبول بتوانند به راحتی از طریق ایستگاه تراموا و متروی میدان تقسیم، تمام شهر استانبول را در مشت خود داشته باشند و به راحتی به نقاط مختلف شهر سفر کنند. جالب است بدانید که خیابان استقلال با تمام فروشگاه‌ها و بوتیک‌های شیک و مدرن خود تنها ۵۰۰ متر با هتل Riva Hotel Taksim فاصله دارد. همچنین اماکنی نظیر مرکز همایش استانبول، موزه لطفی کردار و کاخ دلمه باغچه استانبول در فاصله بسیار اندکی از هتل ریوا واقع شده‌اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریوا تکسیم استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است