search
menu

هتل Occidental Taksim Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Occidental Taksim Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول

درباره هتل Occidental Taksim Hotel Istanbul


هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول (به انگلیسی: Occidental Taksim Hotel Istanbul) از آن دست هتل‌هایی است که خاطراتی فراموش‌نشدنی را در ذهن مهمانان خود حک می‌کند. این هتل که مثل بیش‌تر هتل‌های لوکس منطقه تقسیم استانبول، رضایت‌مندی گردشگران زیادی را جلب کرده، از اولویت‌های انتخابی برای اقامت در طول سفر به شمار می‌رود و تنها ۱۰۰ متر با میدان تقسیم فاصله دارد. امکانات متنوع هتل اکسیدنتال مثل اینترنت بی‌سیم رایگان، اسپا و مرکز تناسب اندام در اختیار تمامی مهمانان قرار می‌گیرد تا آسایش آن‌ها فراهم شود.

واحدهای اقامتی هتل


بعد از اینکه ساختمان هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول در سال ۲۰۱۵ بازسازی شد، نورگیری فضای اتاق‌هایش به نقطه قوت هتل تبدیل شدند. اثاثیه و مبلمان اتاق‌های هتل لارس پارک استانبول از آن موقع به صورت مدرن و شیکی چیده شده‌اند و در همه آن‌ها تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام‌های اختصاصی و تهویه مطبوع استانداردی تعبیه شده‌اند که در حمام‌ها لوازم بهداشتی رایگان، حوله تن‌پوش و دمپایی وجود دارد.

امکانات رفاهی هتل


مهمانان برای تمدد اعصاب و آرامش می‌توانند از سونا، خدمات ماساژ و حمام ترکی هتل بهره‌مند شوند. ضمنا استخر سرپوشیده‌ای برای رفع خستگی و باشگاهی مجهز برای حفظ تناسب اندام در اختیار مهمانان هتل Occidental Taksim Hotel Istanbul خواهد بود. تسهیلات بسیار خوب هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول پارک با ارائه غذاهای ترکی و خوراک‌های بین‌المللی در رستورانش تکمیل می‌شود و البته مهمانان صبح خود را با میلِ صبحانه مقوی هتل شروع کرده و در ادامه از طریق کمک‌ها و راهنمایی‌های بخش رزرو تورهای داخلی، اطلاعاتی در خصوص جاذبه‌ها و مناطق اطراف کسب می‌کنند.

موقعیت مکانی هتل


تنها در ۵۰۰ متری هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش نیشان استانبول تاشی بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی، پرادا، باربری و غیره را در آن بیابید. گفتنی است دسترسی راحت به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی که در سفر به ترکیه بسیار حائز اهمیت است، از جمله مزیت‌های هتل اکسیدنتال استانبول به شمار می‌رود. خیابان پرشور استقلال در ۱۰۰ متری هتل به چشم می‌آید و کاخ دلمه باغچه حدود ۱ کیلومتر از ساختمان فاصله دارد. ضمنا هتل Occidental Taksim Hotel Istanbul با دریافت مبلغی روزانه اجازه دسترسی و استفاده مهمانان از پارکینگ اختصاصی‌اش را می‌دهد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است