search
menu

هتل Istanbul Fair Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Fair Hotel
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل استانبول فیر

درباره هتل Istanbul Fair Hotel


استانبول فیر هتل (به انگلیسی: Istanbul Fair Hotel) اقامتگاهی است سه ستاره و اقتصادی با امکاناتی مکفی و خدماتی رضایت‌بخش واقع در مکانی دنج و خوش آب‌وهوا در حومه شهر دیدنی استانبول که سال‌هاست وظیفه میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول را بر عهده دارد و تاکنون توانسته خدماتی درخشان و درخور شأن و منزلت مسافران استانبول ارائه کند و به یکی از گزینه‌های اقامتی مناسب برای تجربه سفری اقتصادی و آسوده به استانبول مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


هتل استانبول فیر برای اقامتی آسوده کلیه امکانات لازم را در اختیار دارد: از پارکینگی رایگان و فضای سبزی بسیار تماشایی و دلربا گرفته تا کافی‌شاپی دنج و دلپسند و رستورانی شیک و دوست‌داشتنی، تمام اسباب و وسایل رفاهی موردنیاز شما برای تجربه اقامتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در این هتل گرد هم آمده‌اند. رستوران هتل که برگر مانیا نامیده می‌شود، لیست بلندبالایی از غذاهای سرخ‌کردنی و کبابی را در منوی انتخابی یا همان آلاکارت خود جای داده است و امکان انتخاب غذایی لذیذ و مقوی از میان محدوده وسیعی از گزینه‌ها را برای گردشگران فراهم کرده است. برای رفاه میهمانان هتل، دستگاهی برای فروش خودکار نوشیدنی در محوطه هتل تعبیه شده است تا افراد قادر باشند در هر ساعت از شبانه‌روز نوشیدنی دلخواه خود را بدون نیاز به خارج شدن از هتل خریداری کنند. محوطه نگهداری از باروبنه، صندوق امانات، رختکن، آسانسور و اتاق خانواده از دیگر امکاناتی است که در هتل استانبول فیر در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

خدمات رفاهی هتل


کارکنان مجرب هتل در هر ساعت از شبانه‌روز آماده‌اند تا نیازهای شما را با ارائه خدماتی باکیفیت تأمین سازند و شما را در تجربه اقامتی آسوده و بی‌دغدغه یاری رسانند. بنابراین اگر به هر نوع خدماتی اعم از خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، صرافی، خانه‌داری و سرویس شاتل فرودگاهی نیاز داشته باشید، کافی است درخواست خود را با پذیرشگر هتل در میان گذارید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی گردد. همچنین خدماتی از قبیل: تحویل مواد غذایی، اجاره خودرو، خرید بلیط هواپیما و انجام اموراتی نظیر تهیه فتوکپی و ارسال دورنگار در صورت نیاز شما توسط کارکنان هتل صورت خواهد پذیرفت. اینترنت وایفای رایگان نیز از همان ابتدای ورود در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در هتل استانبول فیر احساس نکنید.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۷ واحد اقامتی دل‌باز و نورگیر در طرح‌های اقامتی مختلفی چون دولوکس، استاندارد و اکونومی در این هتل در اختیار میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت قرار خواهد گرفت. تمامی واحدهای اقامتی هتل استانبول فیر به اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، یخچال، مبلمان، تختخواب‌هایی نرم و راحت، کتری برقی، میز و صندلی و صندوق امانات مجهز گردیده و به شکلی ساده و زیبا مطابق با مد روز دکور شده‌اند. نصب عایق صوتی در دیوارها و ارائه واحدهایی هایپورآلرژنیک برای افراد حساس به مواد حساسیت‌زا از جمله تمهیداتی است که برای رفاه و آسایش میهمانان هتل در نظر گرفته شده است تا همگی قادر باشند اقامتی آسوده و لذت‌بخش را در طول سکونت در این هتل تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل


شاید تنها ایرادی که بتوان از هتل استانبول فیر گرفت، موقعیت مکانی آن باشد. این هتل در منطقه کوچوک چکمجه استانبول و در مسافت تقریباً پانزده کیلومتری برترین جاذبه‌های گردشگری این شهر تماشایی واقع گردیده است. گرچه قرار گرفتن هتل استانبول فیر در حومه شهر برای برخی گردشگران نکته منفی محسوب می‌شود، اما برای برخی دیگر که قصد دارند در مکانی دور از هیاهو و سروصدای آزاردهنده مرکز شهر اقامت کنند، امتیازی مثبت به‌حساب می‌آید. در حقیقت این مورد را نیز نباید نقص بزرگی تلقی کرد، چراکه به لطف وسایل حمل‌ونقل عمومی ارزان و کارآمد استانبول، دسترسی به مرکز این شهر و بازدید از جاهای دیدنی استانبول در طول اقامت در هتل استانبول فیر نیز به‌راحتی و در زمانی کوتاه امکان‌پذیر خواهد بود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل استانبول فیر


فاصله هتل تا مرکز خرید گالریا: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروسل: ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱۵.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است