search
menu

هتل Homelike Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Homelike Residence
امکانات هتل هوم لایک رزیدنس
خدمات هتل هوم لایک رزیدنس استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات رفاهی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل هوم لایک رزیدنس استانبول

درباره Homelike Residence


هتل هوم لایک رزیدنس استانبول یکی از هتل آپارتمان‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که در قلب منطقه تاریخی شهر قرار گرفته و موقعیت مناسبی را برای اقامت گردشگران فراهم می‌کند. از آن جایی که هتل در یک منطقه پرتردد و شلوغ قرار گرفته در اطراف آن پر از مراکز تجاری و تفریحی متنوع است که مسافران می‌توانند ساعت‌ها در این مراکز به گشت و گذار و تفریح بپردازند. علاوه بر آن هتل به بسیاری از اماکن تاریخی و معروف شهر مانند میدان تکسیم، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و… نزدیک است و مهمانان می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند از این اماکن جذاب دیدن کنند. هتل به ایستگاه مترو نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به هر نقطه‌ای از شهر استانبول که مایل هستند دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای استانبول در هتل Homelike Residence اقامت داشته باشید و سفری زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل هوم لایک رزیدنس


فضای داخلی هتل هوم لایک رزیدنس استانبول بسیار زیبا، تمیز و مرتب است و از این جهت مهمانان از اقامت در آن احساس آرامش خواهند داشت. رستوران‌های زیادی در اطراف هتل وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی از آن‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر آن تمام واحدهای اقامتی هتل Homelike Residence دارای آشپزخانه با تجهیزاتی مانند یخچال و فیریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کتری برقی و وسایل آشپزی هستند و امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پرسرعت استفاده کنند.

خدمات هتل هوم لایک رزیدنس استانبول


هتل هوم لایک رزیدنس استانبول دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کنند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی با زبان‌های عربی، انگلیسی و روسی نیز با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. خدمات روم سرویس هتل نیز فعال است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. هتل دارای خدمات صندوق امانات نیز است و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مهمانان به خوبی محافظت می‌کند. مسافران می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های تور هتل، سفری زیباتر را برای خود رغم بزنند و در صورت نیاز به تبدیل ارز نیز خدمات صرافی موجود در هتل، ارز مورد نیاز مهمانان را تامین می‌کند. هتل دارای نگهبانی ۲۴ساعته نیز است و علاوه بر راحتی و آرامش می‌توانید احساس امینت کامل را نیز در آن تجربه کنید. از آن جایی که هتل دارای خدمات خانه داری است تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس می‌شوند و هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی، سرویس اتو و… از دیگر خدمات موجود در هتل Homelike Residence هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل هوم لایک رزیدنس استانبول آپارتمان‌هایی با تجهیزات کامل هستند و از این جهت مهمانان در زمان اقامت در آن‌ها احساس حضور در یک خانه کاملا مجهز را دارند که این برای افراد ساکن در هتل بسیار جذاب خواهد بود. از انواع واحد‌های اقامتی این مجموعه می‌توان به آپارتمان استاندارد، آپارتمان اقتصادی واقع در طبقه زیر زمین، آپارتمان با تراس، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان برتر و اتاق چهار نفره استاندارد اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات رفاهی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل Homelike Residence می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز ناهار خوری، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، جا لباسی، پشه بند، امکانات اتو کشی، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل هوم لایک رزیدنس استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۵.۱ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است