search
menu

هتل Golden Park Hotel Taksim Bosphorus Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Park Hotel Taksim Bosphorus Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن پارک بسفر تکسیم استانبول

درباره هتل Golden Park Hotel Taksim Bosphorus Istanbul


هتل گلدن پارک بسفر تکسیم استانبول (به انگلیسی: Golden Park Hotel Taksim Bosphorus Istanbul) از هتل‌های مشهور و محبوب ۴ ستاره در میدان تقسیم یا تکسیم استانبول ترکیه است. میدان محبوب تقسیم با جذابیتی که بین گردشگران دارد، انواع هتل‌های لوکس و مدرن را مثل آهنربا در اطراف خود جذب کرده است. یکی از هتل‌هایی که در چند قدمی میدان با معماری نمای چشم‌گیرش توجه زیادی را به خود جلب کرده، هتل گلدن پارک بسفر است. این هتل ۴ ستاره هر نوع امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول قرار می‌دهد تا تجربه لذت‌بخشی را ضمیمه سفر گردشگران استانبول کند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل گلدن پارک بسفر در هر ساعتی از شبانه روز با در اختیار گذاشتن اینترنت بی‌سیم رایگان به مهمانان اجازه ارتباط با خانواده و دوستانشان را می‌دهند، همچنین این اتاق‌ها مجهز به تلویزیون‌های صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، چای‌ساز، قهوه‌جوش و میز کار هستند. گفتنی است که تمامی اتاق‌های هتل گلدن پارک بسفر تکسیم استانبول با مبلمان چوبی شیک و زیبایی تزئین شده‌اند و با هارمونی رنگ‌های گرم توانسته‌اند محیط را از رخوت و بی‌روحی دربیاورند.

رستوران هتل


مهمانان در رستوران هتل گلدن پارک بسفر تکسیم می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن غذای مورد علاقه خود را از بین غذاهای محلی ترکی و خوراک‌های لذیذ بین‌المللی سفارش دهند و وقتی را برای پیدا کردن رستوران مناسب تلف نکنند. البته کسانی که تمایل دارند می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در تراس صرف کنند و در عین حال، دید شگفت‌انگیزی از چشم‌اندازهای مختلف شهر استانبول داشته باشند.

امکانات رفاهی هتل


علاوه بر این موارد، هتل گلدن پارک در مرکز سلامتش امکان بهره‌مندی از ماساژ را فراهم کرده، ضمنا این مکان مجهز به سونا، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی سنتی نیز می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل


رستوران‌ها و بوتیک‌های خیابان استقلال استانبول تقریبا در مجاوت هتل صف کشیده‌اند و تنها ۴۰۰ متر با ساختمان هتل فاصله دارند. مهمانان برای قدم‌زنی و گشت‌وگذار در محله قدیمی شهر باید مسافتی به اندازه ۵ کیلومتر را طی کنند. ایستگاه مترو تقسیم آنقدر به هتل Golden Park Hotel Taksim Bosphorus نزدیک است که می‌توان بدون هیچ مشکلی به بقیه نقاط شهر دسترسی داشت. گفتنی است که نزدیکی مرکز خرید نیشان‌تاشی و جواهر نیز مزیت دیگری برای اقامت در این هتل محسوب می‌شود. رفتن به مرکز نیشان‌تاشی با تاکسی یا مترو حدود ۱۰ دقیقه زمان می‌برد. اما فرودگاه استانبول چندان نزدیک نیست و حدود ۴۸ کیلومتر از هتل گلدن پارک بسفر تکسیم استانبول فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن پارک بسفر تکسیم استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است