search
menu

هتل Bentley by Molton Hotels Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bentley by Molton Hotels Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بنتلی بای مولتون

درباره هتل Bentley by Molton Hotels Istanbul


هتل بنتلی بای مولتون (به انگلیسی: Bentley by Molton Hotels Istanbul)، در چند قدمی مرکز مُد و مغازه‌های منطقه نیشان تاشی استانبول واقع شده است و بیمارستان‌های متعددی از جمله بیمارستان آمریکایی و کلینیک‌های پزشکی متخصص در زمینه جراحی‌های زیبایی، در نزدیکی آن وجود دارند. دکوراسیون این هتل به سبک ایتالیایی طراحی شده و در سراسر فضای هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است.

واحدهای اقامتی هتل


تمامی اتاق‌های هتل Bentley by Molton Hotels Istanbul دارای تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای هستند و سرویس‌های بهداشتی آنها نیز مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی اند. بعضی از اتاق‌های هتل بنتلی بای مولتون از منظره زیبای شهر استانبول و تنگه بُسفر برخوردارند که تجربه بسیار دلربایی را از آن مهمانان خود می‌کنند. در رستوران هتل بنتلی بای مولتون انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی با طعم‌های بی‌نظیر سرو می‌شوند.

امکانات رفاهی هتل


صبحانه مقوی و کامل هتل نیز برای آغاز روز گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول، قبل از گشت و گذار در شهر استانبول مهیا گردیده است. مهمانان می‌توانند در طول اقامتشان در هتل، از خدمات سونا و باشگاه بدنسازی مجهز استفاده کنند و از امکانات تجاری همچون خدمات فکس و اتاق جلسه نیز بهرمند گردند. از جمله مزیت‌های قابل توجه آن هم می‌توان به سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل


تنها در ۵۰۰ متری هتل می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش نیشان تاشی بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی، پرادا، باربری و غیره را در آن بیابید. فاصله هتل از میدان تقسیم ۲ کیلومتر، مرکز کنگره استانبول ۲۰۰ متر، مرکز خرید سیتیز ۷۵۰ متر و مرکز خرید معروف جواهر۱.۴ کیلومتر است. بیمارستان آجی بادِم (Acibadem) نیز ۱.۵ کیلومتر از هتل بنتلی بای مولتون فاصله دارد و دسترسی به بیمارستان مموریال شیشلی (Memorial Şişli) به مدت ده دقیقه با ماشین به طول می‌انجامد. لازم به ذکر است که فرودگاه استانبول نیز در ۵۱ کیلومتری هتل قرار دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بنتلی بای مولتون


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است