search
menu

هتل Arkem Hotel 3 Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arkem Hotel 3 Istanbul
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرکم ۳

درباره هتل Arkem Hotel 3 Istanbul


برخی هتل‌ها در قلب شهرهای بزرگ جای دارند، ولی جایی در قلب گردشگران ندارند، اما برخی دیگر، گرچه در گوشه‌ای دنج و ساکت، دور از شلوغی و هیاهوی شهر لانه کرده‌اند، قلب بسیاری از گردشگران را به تصرف خود درآورده‌اند. آرکم هتل ۳ (به انگلیسی: Arkem Hotel 3) بی‌تردید به دسته دوم تعلق دارد؛ اقامتگاهی اقتصادی و دوست‌داشتنی واقع در ناحیه خوش آب‌وهوای آتاشهر استانبول که با ۱۹ باب واحد اقامتی دل‌باز و امکانات رفاهی قابل قبولی نظیر آسانسور، تهویه مطبوع و اینترنت وایفای پرسرعت رایگان، پذیرای گردشگرانی است که قصد دارند اقامتی دل‌پذیر و به‌یادماندنی را در مکانی ارزان اما باکیفیت در شهر دیدنی استانبول تجربه کنند.

امکانات رفاهی هتل


ازآنجایی‌که هتل آرکم ۳، هتل آپارتمانی دوستاره محسوب می‌شود و نرخ اقامتی اندکی را از میهمانان خود طلب می‌کند، نباید انتظارات زیادی از امکانات رفاهی این هتل داشت. بااین‌حال، ملزومات اصلی برای اقامتی آسوده در این هتل مهیاست. آسانسور، تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت وایفای از امکاناتی است که این هتل آپارتمان در اختیار میهمانان خود قرار داده است. گرچه این اقامتگاه فاقد رستوران است، در نزدیکی چندین رستوران و کافی‌شاپ باکیفیت قرار گرفته است. ناگفته نماند که در کلیه واحدهای اقامتی هتل، آشپزخانه جمع‌وجوری تعبیه شده است تا گردشگرانی که ذائقه آن‌ها با غذاهای رستوران‌های استانبول سازگار نیست، قادر باشند غذاهای موردعلاقه خود را در واحد اقامتی خود طبخ کنند. نکته دیگر این است که هتل آرکم ۳ فاقد پارکینگ است، بنابراین چنانچه قصد دارید با وسیله نقلیه شخصی خود به استانبول سفر کنید یا خودرویی در استانبول کرایه کنید، باید از پارکینگ‌های خصوصی متعددی که در نزدیکی هتل واقع شده‌اند، برای پارک خودروی خود استفاده کنید.

خدمات رفاهی هتل


در صورت درخواست میهمانان، خدمات خانه‌داری در هتل آرکم ۳ در هر زمان از شبانه‌روز صورت خواهد پذیرفت تا مکانی پاکیزه و عاری از آلودگی در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول قرار گیرد. شاید وجه تمایز اصلی این هتل با دیگر هتل‌های هم‌رده، وجود کارکنان مجرب و کاربلدی باشد که در ایجاد فضایی دل‌پذیر و آرامش‌بخش برای میهمانان عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌اند. کارکنان هتل برای آسودگی و رفاه میهمانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و آن‌ها را در تجربه اقامتی خاطره‌انگیز یاری می‌رسانند.

واحدهای اقامتی هتل


در این هتل، تعداد ۱۹ باب واحد اقامتی مبله با تمام تجهیزات و امکانات رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، کمد لباس، تختخواب، میز و صندلی، سشوار، ماکروویو و وسایل بهداشتی و استحمام گنجانده شده است تا هیچ کمبودی در این هتل احساس نگردد. رنگ‌آمیزی و طراحی واحدهای اقامتی هتل آرکم ۳ به زیبایی و با الهام از معماری مینیمال صورت گرفته و دکور تمامی اتاق‌ها به شکلی ساده و کلاسیک چیدمان شده است. اختصاص فضایی به آشپزخانه در هر واحد اقامتی موجب شده است که حال و هوای حضور در خانه به میهمانان منتقل و امکان پخت‌وپز در واحدها برای آن‌ها فراهم گردد.

موقعیت مکانی هتل


همان‌گونه که در ابتدای مطلب نیز ذکر گردید، هتل آرکم ۳ در محله آرتاشهر واقع گردیده است و از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استانبول فاصله دارد. بنابراین اگر بلیت هواپیما استانبول را برای اقامت در قلب استانبول خریداری می‌کنید، این هتل آپارتمان گزینه مطلوبی برای شما نخواهد بود، اما اگر با مسافت تقریبی ۱۵ کیلومتری این هتل تا میدان تقسیم و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای دسترسی به جاهای دیدنی استانبول مشکلی ندارید، این هتل هم از نظر نرخ اقامتی و هم از لحاظ نزدیکی به برخی مراکز تجاری نظیر مرکز خرید براندیوم و پاساژ پارادیوم گزینه اقتصادی و مناسبی خواهد بود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرکم ۳


فاصله هتل تا مرکز خرید برندیوم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید پالادیوم: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۱۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۱۵.۴ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است