search
menu

هتل Labranda TMT Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Labranda TMT Bodrum
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل لابراندا تی ام تی بودروم

درباره هتل Labranda TMT Bodrum


هتل Labranda TMT Bodrum رویایی‌ترین موقعیت ممکن در میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های بودروم را به خود اختصاص داده است. این اقامتگاه ۵ ستاره ساحلی با قرارگیری در کنار دریا هر لحظه از ساعات و هر دقیقه از اقامت میهمانان را به تجربه‌ای بی نظیر و خاطره‌ای دلنشین تبدیل کرده است. میهمانان صبح خود را با صدای زیبای دریا و پرندگان دریایی آغاز می‌کنند و وقتی به کنار پنجره می‌روند تا با تنفس هوایی تازه اکسیژن خالص را به ریه‌ها و بدن خود هدیه دهند، با منظره‌ای زیبا از دریای بیکران و یا باغی سرسبز مواجه خواهند شد.

واحدهای اقامتی هتل


رنگ‌ها و دکوراسیون اتاق‌ها در اقامتگاه‌‌ ساحلی لابراندا تی ام تی بودروم به گونه‌ای طراحی شده تا میهمانان ارتباط بیشتری را با طبیعت حس کنند و در نتیجه آرامش بیشتری را کسب نمایند. قطعات چوبی در مبلمان اتاق‌ها حسی از جنگل، و رنگ آبی ترکیب شده با رنگ سفید مبلمان، حس دریا را به میهمانان خواهد داد. در تمامی این اتاق‌ها تلویزیونی ماهواره‌ای جهت سرگرمی، یک یخچال کوچک و حمامی خصوصی با دوش قرار داده شده‌اند. برای رفاه و راحتی بیشتر میهمانان، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در اتاق‌ها در نظر گرفته شده است.
شنا کردن در استخر روباز این اقامتگاه ساحلی، در اوقات گرم روز، بسیار دلچسب خواهد بود اما اگر از نور خورشید فراری بودید و یا هوا سرد بود، می‌توانید در استخر سرپوشیده به شنا کردن بپردازید. سونا و حمام ترکی نیز از سایر خدماتی است که اقامتگاه ساحلی لابراندا تی ام تی بودروم به میهمانان خود ارائه می‌دهد. برای راحتی بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، آسانسور،پاسخگویی ۲۴ ساعته، مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. برای اهالی دنیای ورزش که فعالیت با آن‌ها عجین شده، باشگاه ورزشی مجهز و زمین بازی گلف قرار دارد.

رستوران هتل


رستوران لیندیتا در این اقامتگاه ساحلی، مجموعه‌ای کم نظیر و خوشمزه از انواع غذاهای بین المللی را در دو فضای داخل سالن و بیرون سالن در محیط باز سرو می‌کند. اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای دریایی باشید، رستوران تاورنا با انواع خوراک دریایی در خدمت خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت است.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله ۶۰۰ متری از هتل لابراندا تی ام تی بودروم می‌توانید به ساحل زیبای Akkan بروید، این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش های آبی است همچنین می‌توانید بر روی شنهای طلایی این ساحل قدم بزنید و مجموعه ای از صدف و سنگ های زیبا را جمع کنید یا به تماشای منظره ی زیبای غروب خورشید بنشینید.

اماکن نزدیک به هتل لابراندا تی ام تی بودروم


ساحل آککان تا هتل : ۶۰۰ متر
قلعه بودروم تا هتل: ۱.۵ کیلومتر
آسیاب بادی بودروم تا هتل: ۲.۷ کیلومتر
کلیسای Agia Paraskevi تا هتل: ۲۰ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است