search
menu

هتل Baia Bodrum Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baia Bodrum Hotel
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل

درباره هتل Baia Bodrum Hotel


چشم‌اندازهای رو به خلیج گوندوغان “Gundogan” آن قدر تماشایی هستند که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها سیر شد. با اینکه اقامت در چنین جایی تعطیلاتتان را به روزهای خوش‌خاطره‌ای تبدیل می‌کند ولی بدون شک اقامت در هتل ۵ ستاره بایا بودروم (Baia Bodrum Hotel) آن هم با پکیج اولترا آل اینکلوسیو رویای بزرگی را محقق خواهد کرد.

امکانات رفاهی هتل


همه چیز درباره هتل Hotel Baia Bodrum Ultra All Inclusive جلوه بی‌نقصی دارد، از پارک آبی گرفته تا استخرهای کوچک و بزرگ و یا ساحل اختصاصی هتل که در مجاورت باغ و سایه‌بان‌ها تناقض جالبی را به وجود آورده است. تصور کنید از بالکن اتاق‌های این هتل چه منظره‌های چشم‌نوازی را می‌بینید و برنامه‌های موسیقی در این محوطه چقدر وسوسه‌انگیز می‌شوند. تک تک مهمانان در اتاق‌هایشان از تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش، بالکن و اینترنت رایگان برخوردار هستند. هتل سرگرمی‌های مختلفی مانند دارت، بیلیارد، پینگ پونگ و زمین تنیس فراهم کرده است.
برای میل صبحانه باید به رستوران اصلی هتل بایا بودروم اولترا آل اینکلوسیو سر زد، جایی که خوراکی‌های خوشمزه به سبک سلف سرویس برای مهمانان سرو می‌شود و نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها در ۵ بار مختلف ارائه می‌شوند، حتی برای کسانی که تمایل به میل آب‌میوه داشته باشند باری به اسم ویتامین بار آماده عرضه سالم‌ترین نوشیدنی‌ها به آن‌ها است.
جالب است بدانید که با وجود سینما در مجموعه هتل زمینه‌های سرگرمی کامل‌تر از هر جای دیگری خواهند بود و این در حالی است که می‌توانید برای بازی‌های تنیس و ورزش‌های آبی به ساحل بروید. همان‌طور که خدمات ماساژ تایلندی در مرکز سلامت ارائه می‌شوند، تجهیزاتی هم برای ورزش و تناسب اندام خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت در این مرکز فراهم شده است.

موقعیت مکانی هتل


با اینکه در طول اقامتتان نیازی به دنیای خارج از هتل نخواهید داشت ولی برای برگشتتان بهتر است بدانید که شهر بودروم در فاصله ۱۹ کیلومتری هتل بایا بودروم اولترا آل اینکلوسیو قرار دارد. ضمنا این هتل پارکینگ رایگانی را در اختیار مهمانانش گذاشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل


مجتمع تجاری اوئسیس: ۱۲.۳ کیلومتر
آمفی تئاتر یونانی: ۱۲.۹ کیلومتر
آسیاب های بادی بودروم: ۱۳.۸ کیلومتر
برج فرانسوی ها: ۱۳.۹ کیلومتر
قلعه بودروم: ۱۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است